PDA

Zobrazit normální verzi : zadost o prava na war3 modu



coolman
30-01-12, 14:08
zdravim tak nevim jak ale nejak to zkusim timto vas zadam o prava na WAR3 modu zkusenosti s timto serverem mam celkem dosti , hraju tu uz delsi dobu steam mam sice chvili ale myslim ze jsme bezproblemovy hrac.

nick:bazzzy

steamnick:***bazzzy***


pokud jeste neco k tomu mam napsat tak napiste co zadost pisi po prve takze netusim co vse ma obsahovat
s pozdravem : Bazzzy

Bezdak
30-01-12, 14:15
Hm.. možná by sis mohl přečíst pravidla (http://csko.cz/forum/showthread.php?954-Pravidla-%C5%BE%C3%A1dost%C3%AD-!!!) žádostí když už sem píšeš.. Myslim si že tohle je tak na lock

coolman
30-01-12, 14:27
ok omlouvam se tak jeste dodatek zkusenosti s admin pravy nemam ale na war3 modu hraji uz dlouho takze zkusenosti s timto serverem mam hodne, steam taky vlastnim a vek taktez splnuji. Neco o me : jmenuji se Honza mam 25 let, ve svem volnu si rad zahraji CSko, pracuji jako skladnik pochazim z Kolina, myslim ze jsem bezproblemovy hrac.
ale pokud se rozhodnete pro NE zlobit se nebudu , jen by to byla skoda protoze za dobu co tam hraju by tam potreba ruka admina byla, chodi tam jen 2 a to ne moc casto, ja tam hraji kazdy den min. 4 hodiny nekdy i dele.

baf
30-01-12, 14:39
Tak este jednou si precti jak se pise zadost. :)

coolman
30-01-12, 14:44
ja myslim ze jsem vse napsal, Hlavní podmínky přijetí (pokud je nesplňujete, nemusíte ani psát žádost):

-mít steam cs (originální hra): psal jsem ze mam
-hrát minimálně 3 měsíce na tomto portálu: psal jsem ze hraju jiz delsi dobu, a to dele nez 3 mesice
-zkušenosti s cheatery případně s herním módem (liší se podle serveru): a opet psal jsem ze mam zkusenosti s war3 modem ze hraji jen na nem

tak mi teda porad co zde schazi, napsal jsem i neco o sobe tak ted uz vazne netusim ale pokud me zadosti vyhovet nechcete tak to napiste hned at vas nezdrzuji... s pozdravem Bazzzy

Svacinar
30-01-12, 14:47