PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o práva - BaseBuilder



Paulie
05-08-16, 19:40
Zdravím, tímto bych chtěl požádat o práva na BaseBuilder

Hraji pod jménem: Paul
STEAM ID: STEAM_0:1:119785514
STEAM profil: http://steamcommunity.com/id/armyskill/

Něco o mně:
Jmenuji se Pavel mám 16 roků a studuji střední odbornou školu a odborné učiliště, obor elektromechanik. Mezi moje koníčky patří anglická literatůra, posilování, sem tam nějaký ten sport a samozřejmě csko.

Stará žádost: http://csko.cz/forum/showthread.php?41746-%9E%E1dost-na-serveru-BaseBuilder-XP
- Od mojí předchozí žádosti uběhl necelý rok. Za ten čas jsem pobral trošku rozumu a zkouším to znovu.

Proč žádám o práva?
- Z jednoho prostého důvodu admini nemohou být všude tak chci přiložit ruku k dílu.
- A kdybych dostal práva myslím si že bych zvládl vše řešit s chlanou hlavou.

Zkušenosti s příkazy AMX sice nemám, ale nemám problém se s nimi naučit.

Moje +
- Aktivita
- Hlášení
- Chování na úrovni

Moje -
- Historie

Děkuji za případné otázky a komentáře.

Troppe
18-08-16, 18:40
Ármy má v historii hodně banů. Jsou to sice krátké bany,ale i to je menší - .
Každej den mi hlásí na Steamu,i na fórko hlásí. Chatlog je v pohodě,aktivitu má taky dobrou. Snaží se pomáhat na Serveru,i mě pomohl.
Od minulé žádosti uteklo už hodně času. Zlepšil ses. Odemě máš PRO.

halelujah
20-08-16, 11:22
Mne osobne tiež hlási , na serveroch je často a kedže žiada na zombie sekciu chcem sa spýtať na aktivitu na ostatných serveroch zo zm? Na escape ta vidím aj hlásiš ale čo ostatné ? Inak som za

cyyxk
20-08-16, 12:30
Taky mi hlásí, aktivitu má dobrou a chatlog taky.. Jak píše Troppe, Army se zlepšil, takže bych mu šanci dal. pro.

Paulie
20-08-16, 14:40
kedže žiada na zombie sekciu chcem sa spýtať na aktivitu na ostatných serveroch zo zm?
Ahoj,
Takže převážně mám aktivitu na BaseBuilderu a rád zavítám na Zombie Apokalypsu a nebo na Zombie Escape a sem tam i jiné servery.

oli221
20-08-16, 16:48