PDA

Zobrazit normální verzi : Ždiadosť o práva- Deatmatch



D!!!!n3r [MaMLas] :x
05-12-16, 21:34
Zdravím,

niečo o mne: Volám sa Jakub mám 17 rokov. Študujem na SOŠ Hutnícka Košice-Šaca.
Moje záľuby sú hokej, hokejbal, samozrejme CS-ko.

Na Kotelne hrám už cca. 6-7 rokov. Skúsenosti s AMX nemám ale som taký malý samouk.



-Steam:ID - STEAM_0:1:110408519 - nemám tu nahratých veľa hodín keďže som len nedávno kúpil znova CS 1.6 ale aktivita stúpa.
-Registrík - Zopár banov mám no jeden najvážnejší bol ban za WH. /kvôli tomu som si aj kúpil nové CS 1.6/
Ak by trebalo Steam:ID na starý steam, napíšte a pošlem.

K tomu banu za WH: áno, urobil som chybu oľutoval som to no bohužiaľ neskoro.. viem vyhováral som sa že som to nebol ja no prešlo dosť času a veci sa zmenili.

Hlásenia: hlásim ZeMi-mu alebo niekedy do "!" alebo aj na fórko.

Vopred Ďakujem za každý koment, otázku a s radosťou na všetko odpoviem.

Bee
06-12-16, 09:12
Ahoj z mé strany nejsi vhodný kandidát na tento post. Pokud to někdo vidí jinak nechť vyjádří svůj názor :)

D!!!!n3r [MaMLas] :x
06-12-16, 16:12
Ahoj z mé strany nejsi vhodný kandidát na tento post. Pokud to někdo vidí jinak nechť vyjádří svůj názor :)

Ahoj,
keby som ťa mohol poprosiť o nejaké oddôvodnenie tak by som ti bol vďačný.
Ďakujem

Awesome^.
07-12-16, 18:18
Mohol by si do postu hodiť id stareho steamu?

D!!!!n3r [MaMLas] :x
07-12-16, 18:25
Mohol by si do postu hodiť id stareho steamu?

http://steamcommunity.com/id/diner

B!g 5m0k3
23-12-16, 23:29
- cheating
- aktivita prevažne na JB

Proti

Jediné + je, že máš celkom dosť hlásení.

LeBaux
24-12-16, 09:21
Cheating seems like a problem to me. :think:

D!!!!n3r [MaMLas] :x
26-12-16, 16:07
- cheating
- aktivita prevažne na JB

Proti

Jediné + je, že máš celkom dosť hlásení.

Prečo dávate - za cheating?? ako chápem že to robí problém ale prečo to nerobí problém aj pri iných?? aj iný majú ban za cheating a dostali PRO. prosím si vysvetlenie ďakujem

Burak1
26-12-16, 17:37