PDA

Zobrazit normální verzi : žádost o práva na AIM



Mildous
24-01-17, 13:39
Zdravím všechny příznivce Cska, obracím se na Vás, se žádosti na administrátora. Jmenuji se Miloš Tichý, bude mi letos 25 let, Bydlím v malebné vesničce nedaleko Pardubic. Pracuji jako vedoucí provozovny, mám pod sebou 30 žen a věřte mi, že to je pěknej záhul :D. Moje rodina je veliká, mám 4 krásné sestry, z toho 2 zachvíli dovrší 18cti let. Vyrůstal jsem bez Táty, tím pádem jsem se všechno musel sám, né nadarmo se říka.. že se člověk učí celý život. Csko jsem začal hrát počínaje cca 8 rokem, v minulosti jsem pusobil na jednom z největších serveru v české republice a na slovensku, který měl velice dobré odezvy. NA vašich serverech trávím hodně času, setkávám se tam s mnoha cheatery a s hráči co se neumí slušně chovat. Každoročně jsme se v letě sešli.. pronajali si chatu a za odmněnu jsme se napili, něco dobrého ogrilovali, samozdřejmně mimo pití a jídlo jsme probírali, co zlepšíme .... . Před Pár lety tento portál zanikl z důvodu ubyvající návťěvností. Ve volném čase se věnuji Hasičině, kterou taktéž dělám od malička, patříme mezi poloprofesionální jednotku s velice kladnou odezvou v okrese, pořádáme různě akce jako je např. Pohádková cestička pro děti, soutěže, školení, soustředění a další zajimavé akce. Dále se věnuji Rugby, také od malička, počínaje 3. třídou, v Přelouči jsme na velice dobré úrovni, kdy hrajeme 1 třídu, která fe fakt dost obtížná. Dále se věnuji svojím pesanům... svojí přítelkyni, kterou v nejbližší době chci požádat, tak aby na to do konce života nezapomněla. Dále mám rád přírodu a každoročně sjíždíme různé řeky, např. Vltava, Sázava... jsou tam úseky různých obtížností, vřele všem doporučuji, Vltama je krásná, romantická a nejkrásnější je na tom ta příroda a ta společnost lidí, která vás zahřeje u srdce. Dále se učínám hrát na kytaru, jelikož k táboráku to podle mě patří. Již nevím co bych dál k sobě uvedl.. snad to bude stačit. Samozdřejmně všechny Vaše kritéria sp