PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o práva na MP 1,2



tyger103
22-02-12, 17:03
Dobré odpoledne,uvažoval jsem už docela dlouho,zda-li mám tuhle žádost napsat a nakonec jsem se rozhodl,že ji tedy napíšu.
Mé jméno je Martin.Je mi něco přes 16 let a studuji SOŠ v oboru Mechanik strojů-Lanovkář.Klidně bych tu mohl napsat,kolik mám koníčků,že jsem milovník piva a pod.,ale pochybuji,že by to mnohé z vás zajímalo,ale kdyby jste přeci jen měli zájem,napište mi PM,na skype,steam a pod. :))

Moje působení ve hře CS 1.6 (stručně) : CSko jsem začal hrát někdy před 2 a něco lety,nejsem tedy nějaký ostřílený skiller.Začínal jsem zde na kotelně,ale hrál jsem jen paintball,po nějakém čase jsem dostal na paintu neprávem ban za wh,dostal jsem ještě ten den unban(kdyby jste koukali do banlistu ).I přes unban mě na chvíli kotelna odradila a kamarád mě nalákal na jinej portál-Netrix,kde jsme hráli zombie,později jsem se tam stal adminem na několika serverech.Poté se majitelé neshodli a portál prodali.Jeden z nich založil portál Infix-gaming,kde jsem poté taky hrál a dělal admina,když začal majitel portál přestavovat,tak jsem se vzdal práv a vrátil se z5 na kotelnu,kde hraju až dodnes(ted už výhradně clasické servery).

Takže shrnuto: adminem jsem byl na 2 portálech-na serverech typu: Zombie plague special,Dust 2 only,Classic,Surf,COD.
amx příkazy se všechny v hlavě nedochovaly,takže bych si je vytiskl a dal vedle pc :)
Jinak cheatera poznat dokážu :) ,jsem trochu alergický na nadávky do rodiny,ale jinak bych řekl,že jsem klidný člověk a řeším vše s rozvahou.
Na PC jsem většinou po škole v podvečerních hodinách a o víkendech.

Nick ve hře: PWS^| tyger103 (dříve (eoL^tyger103)
Steam: STEAM_0:1:48331193 pozn. steam vlastním teprve pár týdnů,tak snad to není velký mínus :)
Žádám tedy o práva na Mega Pub 1,2

Kontakt na mě: steam: tyger103
skype: martas1032
Jinak TS3 mám někde v PC,kdyby bylo potřeba.