Zobrazit normální verzi : Žádost o práva na Knife
Ahojky, chtěla bych zde zažádat o práva na Knife server.
Jmenuji se Kateřina a je mi přes 18 let. Bydlím v Ústí nad Labem a studuji třetím rokem Obchodní Akademii. Mezi moje záliby patří: Counter Strike, tanec, hudba a naši 3 psi. Nemám problém být ve hře, či na fóru online od doby co přijdu ze školy (kromě dělání věcí kolem) do doby než jdu spát (cca půlnoc)
Na Kotelně hraji takřka od jejích začátků, teď už to bude kolem 4 let s roční přestávkou. Dříve jsem hrála pouze knife, nyní už jsem občas i na DM, JB a Oldschool. Steam mám pár dní, protože jsem peníze potřebovala dávat do osobních věcí, které byly akutní. Steam ID je: STEAM_0:0:49543363. Moje nicky ve hře byly a jsou: Elfka^^, Dancer|Lalli :) a *Lil'Roxie*. Teď ale hraju jen přes Elfku.
S AMX zkušenosti tak úplně nemám, dělala jsem adminku jednou na serveru Live-fan.eu, nicméně ZEUS by byl ochotný mi pomoci.
S pozdravem a přáním hezkého zbytku večera. Elfka
Neviem, či to je tým že poslednú dobu nie som dostatočne aktívny, ale na KNIFE som ťa videl iba raz.
Na tvoje SteamID mi v Google-i nič nenašlo.
Neviem či na knife je potreba ďalší admin, keďže z nás tam chodí: ZEUS, Virus, KrispOo, Sh4miik, Lucca a aj Ja.
Pouvažujem.
Žiaľ, ja som ju tam videl raz, a keď vidím nejaké hlásenie cez ! tak prídem, už som niekde písal, že moja neaktivita potrvá ešte jeden mesiac, Virus to tam má taktiež pod kontrolou, jednoducho nevidím dôvod nabrať ďalšieho admina na knife.
EDIT: Tak som pouvažoval, a rozhodol som sa dať ti svoje PRE, ak by s niečim trebalo pomôcť, som k dispozícii (myslím si, že to potrebovať nebudeš).
MAGi: Nějakej důvod na ne? Chce to se rozepsat :)
Neviem, či to je tým že poslednú dobu nie som dostatočne aktívny, ale na KNIFE som ťa videl iba raz.
Neviem či na knife je potreba ďalší admin, keďže z nás tam chodí: ZEUS, Virus, KrispOo, Lucca a aj Ja.
Pouvažujem.