PDA

Zobrazit normální verzi : žádost o práva ttt



ritschi
03-05-17, 23:10
Ahoj, tímto bych chtěl zažádat o práva na server ttt + není problém vypomáhat na classic serverech.

Nick ve hře Ritschi Steam nick:ritschixxx STEAM_0:1:42535129

Je mi 35 jařin a su z Brna :) pracuji jako šéf a mechanik v pneuservise, koníčky csko, rybaření a ligovou soutěž UŠO(šipky).

Adminem bych se chtěl stát z důvodu pomoci na servrech ttt .(vypomáhat na classic serverech).

Hraji csko cca 22let, začínal jsem na 1.5, což už si připadám v csku jako dědek, ale znám i hráče, kterým je přes 50let a paří i dnes.Každopádně cheaty poznám, popř.demo také natočit umím.

Tady na Kotelně, už to pár let také bude.

Zkušenosti mám s amx, dělal jsem admina na portále bezhlavec.eu (Britny může potvrdit.)

Aktivita na portále slabá, ale asi už mě znáte přes say ! tam pro změnu silná + hlášení adminům přes steam.

Co se týče rejstříku, tak tam je to slabší, hold nervy jsou jen jedny,i když je to jen hra :) obhajovat se nebudu, ale je to lepší :D (Trošku výměna názorů s adminem Koprakek, ale podle mého tam máme vyřešeno vše). Pár z vás si o mě obrázek asi už udělalo, pokud ne, ptejte se, jestli je na co:)

Penegal
03-05-17, 23:55
Jednoznačně pro, je s ním sranda a mod ovládá na výbornou, je vyspelej až až určitě přínos.

Zoid
04-05-17, 10:41
Sis taky mohl požádat dřív, nez jssm přehazoval gumy, bych tě prozkousel. Každopádně rozhodnutí dostaneš až budu zas přezouvat na zimní:D

ritschi
04-05-17, 10:54
Zoid, ty jsi Brňák?�� Takový fofr jsi ještě neviděl u prezouvani��

ZeMi7
04-05-17, 11:30
Vulgarita bohužel obrovské minus.

Zatím tedy ani pro, ani proti. Když se to změní, tak rád změním na pro. :)

Pár toho nahlásil a modu rozumí.


E: Vystupování a celkově prezentace je ale součástí pravomocí. :)

ritschi
04-05-17, 22:04