PDA

Zobrazit normální verzi : JB - žádost o práva



Mr.Blue
26-06-17, 16:26
Ahoj, týmto by som chcel zažiadať o práva na JB.

Volám sa Filip a žijem v Nitre kde aj študujem na strednej škole. Som realista a trošku perfekcionista. Mám športového ducha, svoj názor si nenechávam pre seba a snažím sa ho povedať keď je príležitosť. Som komunikatívny a otvorený človek. Rád počúvam hudbu a takisto rád hrám PC hry.

JailBreak hrám už štvrtým rokom. Na serveroch som aktívny každý deň. Nahrané hodiny na Steamu sú skoro všetky z JB, občas som skočil na iné servery alebo zahrať nejaký ten gather. Keď niekto napíše na Steam že na JB je niekto kto robí bordel alebo porušuje pravidlá tak nemám problém tam skočiť. Ľudia na servery ma poznajú a majú radi, vždy pomôžem a poradím keď niekto potrebuje pomoc.

STEAM_0:1:110417542
http://steamcommunity.com/profiles/76561198181100813/

Vopred ďakujem za vyjadrenia.

Váš milovaný Blue. :bye:

_AnGeL_
26-06-17, 16:29
Už tu len chýba tripp a niko :D

K tebe: Aktivita je tam celkom slušná. Nemám s tebou žiadne problémy a je konečne vidieť, že si dostal aj nejaký ten rozum. :D Neviem nič o tvojej zodpovednosti, ale ak si zodpovedný, tak som PRO.

Koprakek
26-06-17, 16:42
Aktivita, zkušenosti, nynější sp., používá mozek, když neví - zeptá se, hlásí. Jsem určitě pro.

Mr.Blue
26-06-17, 16:44
Díky hoši za vyjadrenie.

Burak1
26-06-17, 17:08
Ban za cheaty ještě není tak starý, proti.

Operak
26-06-17, 17:38
Proti viz. Frisco

Mr.Blue
27-06-17, 10:55
Chápem vaše rozhodnutie, každý robí tie svoje chyby ale treba sa zdvihnúť zo zeme a ísť ďalej

^SeaBi
27-06-17, 10:58
Nevím no, když už si tady psal, jak rád pomáháš a seš ochotný, mohl si tu zmínit i svůj ban.

SEDA EMINENCE
27-06-17, 11:30
Když Vám teď tolik vadí ten ban za cheating, proč jste mu vůbec dávali spešla?

To tvaroh: Není, ale máš to +- to samé jako trial na ostatních modech.

pweredbytvaroh
27-06-17, 11:33
Spesl neni admin, ne?