PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o práva na Jump servery - PRIJATÝ



medvidekteddy
20-07-17, 20:38
Zdravíčko, už delší dobu přemýšlím, že bych zkusil si požádat o práva na Jump servrech. Tak nakonec jsem se k tomu dokopal a píšu vám. Tak co bych vám o sobě řekl :think: .

Jsem hráčem Cska už přes 7 let, začínal jsem už ve věku, kdy jsem neměl roky na hru bohužel. Samozřejmě hraji od začátku na svojí kariery kotelně. :yay: . Mohu o sobě říct, že už tuhle hru (1.6 csko) dokážu odehrát ve všech směrech a velmi dobře to je jak Knife, AIM, JB a hlavně proč píšu tak je Jump, který mě baví nejvíc a chtěl bych nějak přispět mojim hraním do zlepšení portálu.

Je mi 17 let. Studuji právnickou školu, takže se dokážu obhájit. Jsem aktivním hráčem. Sportuji na profesionální úrovni, jsem reprezentat ČR, hraji fotbal, dělám judo( všechny výhry a ocenění vám nebudu tady vypisovat, to by bylo na pěkně dlouho a je to kapitola sama o sobě) Csko hraji na odreagovaní a nudu, znáte to. Hlásím co to jde, nějaké tý cheaty, ten vulgarismus, ale i ty menší prohřešky. Hlásím převážně přes steam chat(Dingo,Hapalíček, Lurky ještě jak byl adminem), moc na fórum ne, ale mám tu hlášene. Hodil sem tam nějakou tu nadávku, ale nééé nějaké drsné do rodiny a tak. Samozřejmě mám originální hru.

Jestli čtete i tuhle větu tak usuzuji, že jsem vás buď zaujal nebo jen prostě zdvořilost si to přečíst celé. Můj největší prohřešek byl ban na JB, z důvodu mojí dětské demence, dostal jsem ban k CT, to je asi 2-3 roky zpátky neřeknu to přesně. Však se určitě podívate. A neznalost pravidel, půjčil noťas malému bráchovi a bum neznal pravidla na TTT. Jinak si myslí, že jsem bezproblémový hráč. Dokážu prohlásit o sobě, že jsem milý, vždy zachovám chladnou hlavu a nejsem zaslepený, přátelský, obětavý a sem tam hodím radu, když můžu a pomůžu. Hraju pod stávajícím jménem Medvídek Teddy.

Díky za Váš čas, za Vaší ochotu si tohle přečíst a hlavně zvážení pro přijetí mezi Vás.


Nick: "Medvidek Teddy"