PDA

Zobrazit normální verzi : Práva na Dust 2 Only

FizZly
08-08-17, 13:48
Zdravím. :)

Tímto bych chtěl požádat o práva na Dust 2 Only

Něco o mě.
Jmenuji se Petr, je mi 20 let. Bydlím v Libereckém kraji (Stráž pod Ralskem). Pracuji jako obsluha strojů v jedné nejmenované firmě Lukov plast s.r.o.
Jsem spolehlivý, občas výbušný a občas mi nějaké slovíčko ujede ale to mě musí člověk hodně naštvat aby se tak stalo. :) Csko hraju celkem dlouho aj s nějakou pauzou. csko hraju cca 5 let s pauzama. :)

Moje aktivita.

S aktivitou to bylo dříve tragický a tom vím. :) Měl sem rok pauzu protože sem prodal ntb a chtel sem si koupit stolní pc. :))
Aktivní můžu bejt skoro každej den krom odpoledních směn. :)

Prohřešky.
Dříve jsem dostal tady na kotelně ban za Cheaty ale to je sakra nějaká doba :) A ještě nějakej ten ban za demenci (Děkuju Samco :D)

Udaje: SteamID -STEAM_0:0:142179115
Steam - http://steamcommunity.com/profiles/76561198244623958/
Tsko - Každej den. :)

Hraju pod nickama jako jsou. P0píči PÁN a Fízzly

Děkuju za odpovědi pro / proti

Samco
29-08-17, 19:54
Ak aj opomeniem ten ban za cheating, tak aktivita na dustoch je minimálna. Dominuje tam JB. Preto nevidím podstatu udelenia práv na tebou požadovanú sekciu.

PROTI

FizZly
02-09-17, 02:05
Ak aj opomeniem ten ban za cheating, tak aktivita na dustoch je minimálna. Dominuje tam JB. Preto nevidím podstatu udelenia práv na tebou požadovanú sekciu.

PROTI
Děkuju za odpověd Samco. :)
Na JB občas chodím to je pravda ale více se věnuji modu jako je aim dust2only atd. :)

Troppe
24-09-17, 15:47
Ban za cheating, aktivita hlavně na JB. Přesně tak, jak napsal Samčo.
Proti.

SEDA EMINENCE
24-09-17, 15:54
Taktéž proti, viz výše.

FizZly
25-09-17, 20:33
Ban za cheating, aktivita hlavně na JB. Přesně tak, jak napsal Samčo.
Proti.

Ahoj, Troppe