PDA

Zobrazit normální verzi : Furien - žádost o práva



Tečka
08-08-17, 13:18
Ahojky jak je zřejmé z umístění tématu, jde o žádost o práva na server plný assassínů, kde mám odehráno nemálo hodin. Poslední měsíce má aktivita upadá na minimum a to z důvodu brigády, nu každý potřebuje nějaký ten peníz žejo, ani já nejsem výjimkou.

mé jméno je David, žiju v malém městečku Havížov (https://www.google.cz/search?site=&source=hp&q=Hav%C3%AD%C5%99ov&oq=Hav%C3%AD%C5%99ov&gs_l=psy-ab.3..35i39k1l2j0l2.396.1603.0.2408.8.7.0.0.0.0.10 6.661.5j2.7.0....0...1.1.64.psy-ab..1.7.660.0..0i131k1.0oEM_Ire1S8) poblíž Ostravy. Studuji SŠ v Havížově, právě máme prázdniny tak to je trošičku volnější no. Je mi 18 let.
Na tomto portále hraji již 6-tým rokem z toho jsem nechal víc jak 4 na Furínu, občasné přeskakování na různé servery a jiné portály jen za účelem trollu.
Toto je moje čtvrtá žádost o práva a nekladu si velké naděje za zkoušku nic nedám, měl jsem zde pár konfliktů s Adminy, ale hádky mě myslím přešly, uvědomil jsem si, že hloupým nic nevysvětlím.

Málem bych zapomněl mé SID: STEAM_0:0:122757022 (http://steamcommunity.com/profiles/76561198205779772)
Bývalý číting (http://banlist.csko.cz/ban_details.php?bhid=159327)
a obcházení (http://banlist.csko.cz/ban_details.php?bhid=157579) o kterém nemám tušení jak se mi povedlo
víc jsem toho za své působení nedostal.
Pokud k tomu někdo nemá co napsat, radši ať nic nepíše. Obyčejné pro/proti mi může napsat i plejr ze serveru, chci vidět důvody a názory jste přece admini díks.

Cardoxon
08-08-17, 14:18
matouš mu dal ban za haxy, takže jsem pro

wowz0r
08-08-17, 17:21
Ha, proti od obyčejného playera.

Galaverenc
08-08-17, 19:52
Tak jako tady (http://csko.cz/forum/showthread.php?52638-%8E%E1dost-o-pr%E1va-Furien), pro​.

Dimitri19
08-08-17, 20:48
Pokial si sa na serveroch a forku polepsil , preco ne.

Mr.N0b0dy
09-08-17, 00:51
Bude to čistá náhoda, stejně velká jako to, že se z ničeho nic ten origoš změnil na číslo 6 ;)

_AnGeL_