Zobrazit normální verzi : Žádost o Prava na Knife
SandyMan !
05-03-12, 19:27
Zdravím Jsem OranGe .. :DDD Rovnou se omlouvám za všechny hrubky .. :DDD
Chtěl bych skusit požádat o práva na serveru Knife , Jelikož a protože. Na Knife Strávím dá se říc věčina času .
A za nějakou dobu sem tam viděl pár těch Hackeru (Cheateru) A na knife žádný admin není .... De o to že na něj nezabere : Volal jsem admina .. : Je tam a čeká .... A je to i proto že je na Knife hodně blockeru (Vláčkarů) A věčina admínu to neřeší ... Nechci tím vůbec naznačit že celý Kotelna Team je neschopný . Né to vůbec .. Na Kotelně je hodně schopných adminu ...
-----------------------------------------------------Dá Se Říct Životopis ------------------------------------------------------------
Je mi 14 .(7 Třída .. :D Neni to proto že sem blbec jen sem propadl .. :D )
Pocházím z Liberce ..
Studuju základní školu ..
S Amx moc skušeností nemám jen jsem měl 1 asi na týden Práva na ***** (Nechci dělat reklamu .. :)
Csko hraju rok a půl ale jenom na Kotelně ...
Steam mám ...Nemám na něm nahraných moc hodin ,ale jen tak si píšu už dlouho
S lidma na Kotelně vycházím docela dobře ... A hlavně když i proti mě nic nemaj..
Sem docela klidný ale musím přiznat že mi dokážou rupnout nervy .. :D
Pokud si myslíte že jsem neschopný nebo zaostalí .....Tak si semnou popovídejte a zístite že jsem dobrý kluk .. :DD
Prosím nepište na mě nadávky .. nebo jiné věci které by mě urazili ... Mám toho doma dost .. Děkuju s pozdravem OranGe .. :)
Propadnout :DD na :DD zakladce :DD, to chce :D hodne snahy :DD a popravdě z toho, co tu čtu, se ti ani nedivim, že toho máš doma dost a když k tomu připočtu i to, cos vyblil tady na fóru, výsledek je asi každýmu jasnej.
ty si fakt koste... DI DO PIČ !!!!
http://csko.cz/forum/showthread.php?5844-%8E%E1dost-o-UB&p=78498#post78498
Můžete to locknout.
SandyMan !
05-03-12, 19:50