PDA

Zobrazit normální verzi : Práva na BaseBuilder



Metal1sta
28-08-17, 10:08
Omlouvám se dal jsem to sem 2 xD prosím dolu
I
I
I
VV

Metal1sta
28-08-17, 20:06
Ahoj jmenuji se Tomáš.
Mám originální Steam : 18 STEAM_0:0:204143164
Steam verzi bohužel nemám dlouho hodně jsem to hrál warez cca 6 let
Nikdy jsem se nepral o pozice v csku ani sem neměl zájem ,ale postupem věku mám zájem
Věk:17 let
Aktivita skoro furt kromě vyjímek
Důvod když jsou potřeba admini nejsou k sehnání.
AdminTeam jsem respektoval a budu respektovat :) ,ale nemám rád když se admin povyšuje.
Nick:Metal1sta
Zkušenosti mám celkem slušné už jsem byl Admin a byl jsem i populární , protože se chovám slušně
Čistý rejstřík: Ano
Hlášení cheaterů a neadekvátních lidí ano :).Většinou přes chat [Nejsem udavač co vyhrožuje banem,nadává do kidos ,když už tak oprávněně třeba za hacky]
Nejsem nováček ,ale troufám si říci že už pokročilý,
Aim jak kdy :)
Pokud by bylo místo hlásím se i o JailBreak / Jsem srandista
Konflikty se snažím řešit v klidu a bez vulgarismů :)

Samco
29-08-17, 18:30
Steam kúpený len nedávno, predtým (minimálne dlhší čas) bez pripojenia. Mód BB je zrejme pre teba nový. Na fóre bez hlásení, v hre som nepostrehol nič. Celkové vystupovanie na serveroch je podľa mňa k vykonávaniu administrátorskej funkcie nevhodné, viď. vyhrážanie sa hráčom, že im bude udelený ban, nahováranie aby ti plnili a nezabíjali ťa. Dobrú vizitku by to nerobilo.

PROTI

Troppe
29-08-17, 20:19
Souhlasím se Samčem, proti.

Metal1sta
30-08-17, 12:30
Děkuji :D za upřímnost ,ale nevyhrozoval jsem pouze jsem měl pravo říci že pokud budou používat vulgarismi že dostanou ban :).Nejsem žádnej extra zmrd ? Aby SME si rozumeli.Na kotelně možná hraju dýl jak vy ani ó tom nevíte :).Hodně krát se mi změnila IP kvůli stěhování ale některé nicky si vybavuju Sepijak,Frankenstein,Dzusik,Marshall,Genius,SaBoT3 RCZ