PDA

Zobrazit normální verzi : Jailbreak - žádost o spešla



Sonak
08-01-20, 20:50
Žádost o práva


Ahojda

Tímto threadem bych chtěl požádat o spešla na Jailbreak

Myslím že se nemusím dlouze představovat, mnoho z vás mě ve hře potkalo. Narovinu řeknu, že nejsem svatoušek a občas mně sprosté slovo uletí.


V rychlosti o mně : studuju druhý ročník
času mám až nad hlavu, kdybych ho prodával tak mám aj Mustanga
mám rád meme


+ naučil jsem se věci řešit s klidnou hlavou
jsem trpělivý


- když někdo do mě ryje fakt dlouho, tak se do něho pustím zpět



Nick : Soňák


Steam ID : STEAM_0:0:152492225



Komu hlásím: Nově jsem párkrát využil N-worda
DeadJoy
občas Bager

jestli jsem na někoho zapomněl tak se prosím ozvyte
pár hlášení mám i tady na forku


Předem děkuji všem za vyjádření

Jestli mně uletěl někde moravský slang tak se omlúvám

Jakuppp8
08-01-20, 22:06
Ne

Sonak
08-01-20, 22:16
Ne

Prosím vypisujte důvody ať se mám z čeho poučit

Děkuju

Latins
08-01-20, 23:51
Ehm... Kdo jsi?
DeadJoy nehraje už nějakou dobu. Aspoň jsem ho neviděl hrát. Takže kolonka hlášení není z mého pohledu pravdivá.

NE

Operak
09-01-20, 15:12
Určitě ne. DeadJoy přestal hrát celkem dost dávno a pokud si vzpomínám, byl si jeden z lidí co přímo na serveru dělali problémy pár lidem.

Velké PROTI

Sonak
09-01-20, 17:35
Určitě ne. DeadJoy přestal hrát celkem dost dávno a pokud si vzpomínám, byl si jeden z lidí co přímo na serveru dělali problémy pár lidem.

Velké PROTI

https://banlist.csko.cz/ban_details.php?bhid=256396

https://banlist.csko.cz/ban_details.php?bhid=256397

Toto jsem hlásil já Joyovi.

Momentálně si neuvědomuju, že bych někomu dělal problémy. Napiš mně prosím na Steam




K Latinsovi : Kdo jsem ? Pardon, ale hraju tady dost často, asi 6 roku už , z toho 3-4 na Steamu, ve hře jsem tě potkal dostkrát

Operak
09-01-20, 20:51
Joy nehraje už nějakou hezkou chvilku, tvůj argument je nepřijatelný.

Sonak
09-01-20, 20:58