PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o práva - JB



Nicky
16-02-20, 16:13
Zdravím,

tak jsem tu opět se žádostí o práva na jailbreak. Nechci se opakovat jako v minulé žádosti, ale pro jistotu. Mé jméno je Nicolette, co se změnilo, je můj věk, nyní je mi tedy 20 let a dokonce se změnilo moje bydliště. Nyní jsem Brňanda a po delší pauze, kvůli vysoké a stěhování jsem se opět rozhodla zabít čas na jailbreaku. Jak už bylo řečeno v předešlé žádosti, hraju zde od roku 2012.

Nyní pracuji jako aktivizační pracovník v sociálních službách a kavárně a nadále dělám v neziskovce. Plánuji nadále studovat obor sociální pedagogika a poradenství.

Jméno ve hře: momentálně - Nicky
STEAM ID: STEAM_0:0:76095513
https://steamcommunity.com/profiles/76561198112456754

Doufám, že mám stále nárok na to mít šanci patřit do Vašeho AT. :happy:
Opět se těším na Vaše názory. :happy:

Britny
20-02-20, 22:34
Teď to máme k sobě blíž než když dřív :wub: :D .. Doufám, že ta kavárna není Starbucks :D

No - taky bych se asi už opakovala, jako v minulé žádosti jsem PRO papouška :D

Jako jedna z mála slečen se umíš dobře chovat, mod ovládáš, na Kotelně jsi snad stejně dlouho jako já :D Momentálně nevím, jak je to s aktivitou, na které to u tebe vždy nějak ztroskotá, ale pokud je to ok a nebo se to zlepšuje, tak jenom + a ještě jestli někomu i hlásíš z adminů, kdo by mohl potvrdit, protože ať jedeme stejným metrem :happy: Jinak jak jsem psala, vůbec nejsem proti, už by to chtělo i nějakou novou dívčí krev :D

Bager258
21-02-20, 00:17
https://ctrlv.cz/CCW9
(https://ctrlv.cz/CCW9)
Dal som tam posledný mesiac a ani jedno pripojenie.

E: tak vraj toto je tvoja SID STEAM_0:0:76095513 tak potom je to vpohode, moze niekto potvrdit hlasenia ?

Nicky
21-02-20, 07:27
Děkuji Britny.

Je možné, že jsem to zle zkopírovala. Jsem tam v podstatě každý den. Podívám se na to.

E: Díky za úpravu SID.

Operak
21-02-20, 10:29