PDA

Zobrazit normální verzi : Žiadost o adm. práva na server JB2



Stundiso
05-05-12, 22:53
Ahojte, Chcel by som vás požiadať o práva na servery Jailbreak 2.
Volám sa Patrik,študujem 8 ročné gymnázium,chodím do triedy KVARTA A... mám 14 rokov.
O adm. práva žiadam kôli tomu že na JB 2 nechodia tak často admini ako na JB 1, nedávno sa mi stalo že som hral na servery a dve CT nemali skoro vôbec funkčný mikrofón,nebolo im rozumieť...
Mám normálne funkčný mikrofón,rozumiem pravidlám,mám to všetko naštudované.
Som pomerne aktívny, na vašich serveroch hrávam denne minimálne 3hod. Na Kotelne som vyše 3 roky...
Na steame mam zatial nahratých len 255 hodín preto lebo som teraz hral cca 2 mesiace hru world of warcraft.
Dobre poznám pravidlá na tomto servery.Poznám CT príkazy. Jailbreak hrám vyše roka.
AMX zatial som s tým nemal skúsenosti ale poznám veci ako: /slap,/ban a také drobnosti,nemyslím že by mal byť problém sa mi naučit tie veci... možem si to pozrieť na nete alebo sa opýtať niekoho tak si nemyslím že by mal byť problém s AMX...
Moje záľuby sú šport:futbal,v zime hokej,volejball,vybíjaná na telesnej :D...surfovanie po nete...
Mám komunikačné programy...: Team Speak,Skype...
V hre sa volám menom Stundi

Niekedy som hrával AIM... tam som mal 11 rank... a s bratom som hral AWP... 32 rank... hral som WAR3FT,DR,FURIEN

MOJ STEAM ID: STEAM_0:1:45529481
Môžte ma najsť aj pod menom patrick0012,Stundi


S pozdravom Stundi... Ďakujem za pozitívne aj negatívne vyjadrenia.

Charon35
06-05-12, 09:22
Ahojte, Chcel by som vás požiadať o práva na servery Jailbreak 2.
Volám sa Patrik,študujem 8 ročné gymnázium,chodím do triedy KVARTA A... mám 14 rokov.
O adm. práva žiadam kôli tomu že na JB 2 nechodia tak často admini ako na JB 1, nedávno sa mi stalo že som hral na servery a dve CT nemali skoro vôbec funkčný mikrofón,nebolo im rozumieť...
Mám normálne funkčný mikrofón,rozumiem pravidlám,mám to všetko naštudované.