Zobrazit normální verzi : [ archivace 16.4. ] mmmmmmm --> Madrfakr
Vypis z konzole:
[AMXBANS] ================================================
[AMXBANS] Zabanovan adminem Madrfakr.
[AMXBANS] V banlistu na www.csko.cz muzes zjistit podrobnosti o banu
[AMXBANS] Duvod: 'ok'
[AMXBANS] Delka: '1 den'
[AMXBANS] Tvoje SteamID: 'VALVE_0:0:5906813'
[AMXBANS] Tvoje IP: '89.177.61.82'
[AMXBANS] Pokud si myslite, ze jste ban dostal(a) nepravem, napiste zadost o unban na foru www.csko.cz
[AMXBANS] =======================================
Poznamka:
Dekuji. Nauc se hrat, Madrfakr.
Nemusíš děkovat. Neustálá provokace a otravování hráčů. Pár dní zpět si za to již potrestán byl. Ode mě UB nedostaneš.
Alespoň si odpočinu, naberu síly a za 2 dny to tam přijdu vyškolit. Já nevím, co všihcni proti mě mají. Vždy jim píšu, ať se ode mě učí a nikdo se zatím nezlepšil. Buď jsem špatný učitel, nebo prostě z hovna diamant neudělám, že jo. To zrovna nepatří tobě madrfakře, ty jsi ještě v rámci mezí slušný hráč, ale ti hráči z LGD to je nemehlo vedle nemehla. A to ted nemyslím nijak zle, to je jen pouhý fakt. Někdo jim to konečně musel říct, protože hrát několik let jako MIRECKSC a být úplná nula po tolika letech, to chce vážně velkou dávku trpělivosti.
Na serveru často vídám posměšky a hate na klan LGD a jejich komunitu. Já osobně s nimi žádný problém nemám a ani nevidím důvod proč Ty by si ho měl mít. To že neoplývají hráčskými dovednostmi a skillem je přeci úplně irelevantní. Oni se tou hrou baví, každý den se tam sejdou a tráví spolu čas. Proč Ti záleží na tom jestli jsou nemehla a proč chceš aby byli lepšími hráči? Provokace jde vždy z Tvé strany. Jestli chceš těžší protivníky, tak choď na server 1, kde zpravidla bývá hra těžší. To, že schválně vyhledáváš jejich přítomnost na serveru jen dokazuje, že Ti jde o cílenou provokaci. Odpočiň si a vrať se moudřejší.
E: důvod upraven v banlistu
Přepiš důvod na normální prosím tě. Takto se bude špatně dohledávat, za co ten ban vůbec byl.