PDA

Zobrazit normální verzi : Dust2 only --> Wallhack a Aimbot



∂αякηєѕ
23-06-20, 18:56
Jabba Hutt VALVE_0:0:1348460752

Podezdření na WH+AB


Demo: https://uloz.to/file/729Im2KTjT93/jeba-dem

Operak
23-06-20, 20:29
Ahoj, za mě clear. Mohl bys poslat nějaké časy které se ti nelíbili? Možná jsem něco přehlédl. Nejspíš ti ale všechny časy jednoduše vysvětlim.

∂αякηєѕ
23-06-20, 22:00
43:07:00 jako by tušil že by šel ze zadu,43:32:00 to samé jako by čekal že půjde přímo z B,44:29:86 trošku mě zaujal ten jeho aim,45:28:14 to samé jako by čekal že půjde přes CT spawn

Operak
23-06-20, 23:21
43:07 - CT i když tam byla celkem nepřehledná situace, tak chvilkama dupalo. Na víc pokuď se rushuje long, tak je většinou dobré mít někoho v zádech, protože čekáš, že tam na Vás někdo přijde.
43:32 - Pokuď je plant na A a nikdo neviděl poslední CT, tak se čeká, že bude někde na B, případně katy/T spawn a někudy se bude snažit dostat na A. Přes T spawn se většinou neběhá kvůli času. Takže bylo víc logické koukat na mid.
44:29 - Při pushování spodních kat přesně do tohohle rohu chceš vidět. On viděl hlaveň M4 a zareagoval cca o pul-sekundu později než samotnou hlaveň viděl. Hráč takovýhle flick dokáže udělat.
45:28 - Tady se o tom co byl na shortu vědělo z předešlé přestřelky na midu. Logacká situaci pro nahlášeného hráče bylo zakempit se za B door bednou, protože měl 2 nebo 3 spoluhráče na Ačku. Pokrytý short, long (nejspíš) a CT je místo kterým jednoduše mohlo poslední CT projít.


Jak jsem předpokládal, tak tvé časy se dají vysvětlit logickým myšlením. Tím tě samozřejmně nechci nijak urážet. Při časování WH si musíš uvědomit, jestli hráče realně mohlo být slyšet a zamyslet se na tím, proč hráč udělal takový krok (camp někde, chození na divné místa) který udělal. V hodně případech se sporné WH demo dá jednoduše vysvětlit.


E: ab tam taky nikde nebylo. Byl tam jeden divný čas, ale ani na hltv není nic zajímavého.

piratjo
25-06-20, 17:46
clr