PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o práva na JB



Hermesss
07-10-20, 22:10
Ahoj žádám o práva na JB , ani mi nejde o to abych mohl dávat bany spíše o to abych mohl promluvit i když nemám mik. Je tu spousta hráčů co moc neznají pravidla tak bych je vždy chtěl jen upozornit a poradit. Dále se tu hodně rozmohlo, že hráči mají speedhack a to mě docela dost štve, protože to se pak nedá hrát vůbec. Spousta hráčů mě zná a snažím se pomoct i když jsem měl v minulosti nějaké prohřešky doufám, že to přehlédnete. Co se týká pravidel tak je tak nějak znám i když samozřejmě když se občas zeptám tak každý admin řekne něco jiného :D. Ptám se adminů abych se zdokonaloval. Hlásím jen přes ! snad to není tak velký problém. Jak píšu nepotřebuji plné práva pokud by to šlo.

Něco o mě : Jmenuji se Vašek je mi 33 let , jsem ženatý mám dvě děti. Pracuji jako hlavní technik v jedné internetové firmě už 12 let. CS hraju asi tak cca 20 let, to to bylo jen obyč CS :D. Na kotelně hraju asi 4 roky. Teď nevím jestli jsem na něco zapoměl ale to mě kdyžtak upozorníte.
Steam ID je STEAM_0:0:200412831
Děkuji za vaše reakce Vašek (Pan Hermesss)

Bager258
08-10-20, 10:37
Ahoj, nevidím tu SID, môžeš to prihodiť? Ďakujem.

Hermesss
08-10-20, 17:48
Doplněno

Fast212
08-10-20, 18:54
Moment ty nemáš mik?

E: tak som zle pochopil tú prvú vetu. K žiadosti sa vyjadrím neskor.

Hermesss
08-10-20, 19:19
Fast 212 : Mám mik

Hermesss
12-10-20, 18:10
Tak děkuji že jste se vyjádřili.

Algorythm
12-10-20, 19:24
Dej tomu cas. Nektere zadosti se resi i nekolik mesicu tak bud trpelivy.

Latins
06-11-20, 19:47
Za mě NE - důvod (https://banlist.csko.cz/ban_details.php?bid=285492)

Hermesss
07-11-20, 20:01