PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o práva na D2 Only 1/2



Nostra
21-10-20, 21:46
Zdravím, touto žádosti bych vás chtěl požádat o práva na výše uvedených serverech.

Něco o mě
Jmenuji se David, Je mi 19let, a pracuji jako šamotář (vyzdívání kotlů, atd)

Mám čistý rejstřík?
Nemám, mám tu několik banu. Jsou to 3-4 roky staré bany, a myslím si, že je to už delší doba na to, abych se poučil.

jak moc se význam v Cheatingu?
Poznán to když hráč vypíná/zapíná cheaty WH+Ab ale to asi každý, popř se se zeptejte níže.

Jak dobře znám amxmodmenu?
amxmodmenu znám až moc dobře, většinu času jsem dělal cs 1.6 servery a pracoval s amxmod, takže vim co a jak

Komu hlásím?
Hlásím online adminum na steamu. hanba mi ale toho už
Jsem dlouho neviděl, ale už moc adminum nehlasim, protože hlásím teď převážně přes “!“

Nejvíce hraju na D2 Only
Na D2 Only hraju skoro celý den, takže vím jak to tam je s cheaterama, tak bych vám rád pomohl v A-teamu.

Přeji hezký zbytek večera.

E: https://steamcommunity.com/profiles/76561198366248776/

STEAM_0:0:202991524

Grakon2702
21-10-20, 21:59
Mám čistý rejstřík?
Nemám, mám tu několik banu. Jsou to 3-4 roky staré bany, a myslím si, že je to už delší doba na to, abych se poučil.


Jenže to jsou bany za cheating a obcházení, což znamená, že nesplňuješ podmínky pro přijetí.

hanba mi
24-10-20, 22:00
K ziadosti, ja nemam problem potvrdit nejake tie hlasenia, ale Davide, bohuzial pre teba, to nema aktualne moc vahu, kedze som trosku mimo hry uz nejaku tu dobu...Hravas, hlasis ale ta historia ide s tebou...pre mna si v istom zmysle v pohode kandidat, ale tie bany (aj ked uz maju nejaku historicku hodnotu z pred par rokov) tu boli...kludne to vidim na podmienecne PRE, ale pohoreli viaceri s lepsimi "proporciami"...Rozhodnutie aj tak prijme naborar, ale co, drzim palce...

Nostra
25-10-20, 16:17