PDA

Zobrazit normální verzi : Žiadosť o práva na mód JB - PRIJATÝ



InLoveSvK
30-03-21, 09:10
Ahojte,
prešlo 6 mesiacov a touto cestou by som chcel skúsiť požiadať o práva na mód Jailbreak.

O mne:

Volám sa Richard, mám 17 rokov (leto 18), pochádzam zo Slovenska, konkrétne Trenčianský kraj. Študujem na SŠ.
Na kotelne hrávam od roku 2012 až po súčastnosť kde snaď každý deň hrám niekoľko hodín.

Herný nick: [I]n[L]ove[S]v[K]_
Moja SID: STEAM_0:1:122687734 (https://steamcommunity.com/id/inlovesvk1/)

Predošlá žiadosť: https://csko.cz/forum/showthread.php?72090-%8Eiados%26%23357%3B-o-pr%E1va-JB

K módu:

Jailbreak hrávam od roku 2015, tak tu asi nemám moc čo povedať, admini kt. hrajú si vedia povedať svoj vlastný názor voči mne, takisto ako ovládam mód, moje správanie.

Moje prehrešky:

za celú dobu čo hrám na kotelne som dostal celkovo 3 bany.

https://banlist.csko.cz/ban_details.php?bhid=257598
https://banlist.csko.cz/ban_details.php?bhid=243670
https://banlist.csko.cz/ban_details.php?bhid=208601

Hlásenia:

na fórku hlásim ako poslednú možnosť ak nieje admin/spešl online a nemôže to prísť vyriešiť čo najrýchlejšie.
Najčastejšie hlásim Koprakovi, Troppovi, Happymu, mircovi, Lukosovi, keď nikto z nich nieje aktívny, hlásim skrz " ! "

Ďakujem predom za Vaše PRO / PROTI.

Nakladana Okurka
31-03-21, 13:21
+ na svůj věk relativně vyspělý
+ hlášení na steamu, hlášení na foru, hlášení přes “!”
+ objektivita
+ všeobecná znalost modu
+ ochota učit nový hráče
+ skill
+ Nemám strach, že by si práva zneužil

Pro

InLoveSvK
01-04-21, 10:33
Pro
Vďaka:smile:

Fellow
13-04-21, 09:58
Ahoj, po dlhšej dobe sledovania som dospel k výsledku že si môj najväčší favorit na zisk spešla/admina.

+ aktivita
+ hlásenia
+ čas strávený na portále - pohybuješ sa tu niekoľko rokov a nie 1 deň či pár mesiacov
+ znalosť módu na vysokej úrovni
+ príjemné vystupovanie na serveri
+ skill - o tom neni žiadnych pochýb že ho máš
+ ochota pomáhať novým hráčom