PDA

Zobrazit normální verzi : Žiadosť o spešla na TTT



T3RM1NAT0R
13-11-22, 00:00
Ahoj, moje meno je Martin mám 23 rokov pracujem ako pekár a touto cestou by som si chcel požiadať o spešla na TTT mód. Žiadam z toho dôvodu že sa nájde zopár ľudí ktorým to treba vysvetliť alebo upozorniť tak im chcem začať pomáhať a upozorňovať a zabrániť konfliktom randomovaniu bugovaniu a pod.
Steam ID : STEAM_0:0:539363912 (Originál hra)
Nick : [Termixak] Nudný Hráč.
Aktivita : Pravidelne hrám.
Hlásenia mám u admina Stupo + aj od iných. (Mimo TTT)
Banlist : 0 banov celkovo.

Tak ja to nechám už na Vás. Za každé vyjadrenie budem vďačný.

S pozdravom Termix.

stupo
20-11-22, 11:17
Ak žiadaš len o spešla na TTT, tak som jednoznačne pro. Ak žiadas ale o rovno o práva na TTT, tak v tvojom prípade by som išiel cestou cez spešla a ak by si sa uchytil a bol aktívny, časom by som bol určite aj za TA na TTT. No priamo na TA mi momentálne na tebe nesedí občas tvoje vystupovanie na serveri (nadávky v tom nie sú, skôr iné veci), aj keď mód TTT ovládaš perfektne.

T3RM1NAT0R
20-11-22, 11:28
Veľká vďaka vážim si to.

Samco
26-12-22, 19:51
Ahoj, si si istý so správnou sekciou? Za posledné obdobie máš neporovnateľne väčšiu aktivitu opäť na JB, skôr by som sa preto v tomto štádiu zameral na hlásenia z tejto sekcie. Okrem toho je diskutabilné, či treba zavádzať systém spešlov ešte aj pre TTT.

T3RM1NAT0R
26-12-22, 20:17
Bývam aktívny na TTT pokiaľ tam niekto je +hlásim stupovi a keď stupo práve nemôže tak on sám uvažoval o tom že sa tam dá spešl keď nieje voľný TTT admin.

Koprakek
19-02-23, 20:32
na TTT nulová aktivita za poslední měsíc, asi zbytečný

Pirus
18-03-23, 04:10
Termixe asi nemusím moc představovat.
Co se týče TTT, je jedním z lepších hráčů. Módu rozumí a když chce tak je i aktivní.
Dost často mi od Termixe chodí hlášení na steam.
Za mě pro, jen si udržet aktivitu a neragequitovat po nezdařeném kole.

T3RM1NAT0R
14-04-23, 21:36
dík zahrame jen mi píš

Samco
05-07-23, 12:06