PDA

Zobrazit normální verzi : žádost o práva na servery hns/jump



daja19
18-01-23, 16:41
Zdravím
Na začátek abych se představil, jmenuje se Dalibor a je mi 18let.
Jsem student a rád hraju počítačové hry, převážně CS 1.6 kterou hraju už téměř 13let a baví mě hlavně movement v té hře.
Zkušeností mám za ty roky řekl bych dost, a taky v tom nejsem uplně špatný.
Nicméně důvody mé žádosti o admina:1. Znalost a dlouhodobé zkušenosti jak na serverech z kotelny tak i na ostatních..(např KZRUSH, Amagad Hide'N'Seek, apod...)
2. Schopnost rozeznat cheatera od legit hráče.
3. Znám spoustu lidí co stále aktivně hraje např. HNS Training a ptali se mě zda nejsem admin a to z důvodu změn map.. apod(bohužel na pluginu který server používá nejde vždy nominovat jakákoliv mapa)
4. Vysoká aktivita na CSKO serverech (JailBreak, HNS, JUMP, BHOP)
5. Na serverech HNS jsem přátelský, každému rád poradím a dokonce už to budou desítky lidí které jsem sám učil hrát.

Zde ještě přiložím své ID: STEAM_0:1:598825714 na tomhle účtu mám nahraných asi 1000hodin a to pouze za poslední cca rok.... můj starý steam účet(s asi cca 7 tisíci hodinama) mi byl bohužel odcizen....
Můj aktuální nickname ve hře: dayos


Předem díky za odpověd a přeju hezký den. :)

PS: K mému udájnému banu za nějaký cheat na surfu se rád vyjádřím popřípadě na tsku.

F4Ke :-**
19-01-23, 16:46
Čauko, skús niečo nahlásiť.

SuperMario
19-01-23, 22:09
Ahoj,

misto hlaseni bych pozadal prvne o vysvetleni toho banu. Idealne tu na foru, at si to muze kazdy precist a udelat si z toho vlastni zaver.

daja19
20-01-23, 13:22
No je tam ban na jméno dayos, když jsem to psal jsem si ten ban ani nerozklikl... je to nonsteam účet a já jsem to nebyl.

Algorythm
20-01-23, 18:37
Ahoj. Kdy ti byl ten účet odcizen?

daja19
20-01-23, 19:19
Čauko, hele je to dlouhá doba přesně už fakt nevím, byl jsem hlavně mladý a byl to steam mého otce na kterém jsem hrál stejně jenom já. Může to být cca 5/6let zpátky.