PDA

Zobrazit normální verzi : Žádost o práva na vŠechny servery/KAEDE



dperessed_femboy
01-03-24, 04:21
DOBRÝ DEN/VEČER JMENUJI SE KAEDE A RÁD BYCH POŽÁDALA PRÁVA NA ALL SERVERY JELIKOŽ SE IDENTIFIKUJU JAKO SHE/HER

CHCI UDRŽOVAT SERVERY BEZ CHEATERU A ZABRANIT SPEEDHACKERUM ZMRDI ABY CHCIPLY MUSI JEN HACKOVAT!!!!

nějaké bany: VUBEC ZADNE, NIKDY JSEM NECHEATOVALA A NIKDY NEBUDU JSEM HODNA HOLKA A UVARIM VAM CAJ

steamid: STEAM_0:0:420420420420420420420420420420

něco o mě:
JMENUJI SE KAEDE A JE MI 18 LET, RÁD FETUJU PIKO A HERÁK NITROŽILNĚ (ALE OBČAS SI DÁM ČÁRU) VLASTNE NIC NEDELAM JEN FETUJU HERAK A PIKO
S MOJI DRAHOU POLOVICKOU JMENEM LUCY (jo našel jsem si holku ;D) PAK KDYŽ JSME HIGH NA PIKU TAK KOUKAME NA ANIME ELFEN LIED (MOJE OBLIBENE ANIME PROTOZE
JE TO HODNE BRUTALNI) JO A TAKY PRACUJU JAKO DĚLNÍK A V PRÁCI SMAŽIM PIKO A HERÁK PROTOŽE MNAM MNAM

NAPISTE MI VSICHNI ZE JSTE PRO NEBO VAM HACKNU SERVERY A UZ SI NEZAHRAJETE:hypocrite::hypocrite:


S LASKOU VAS OBLÍBENÝ KAEDE <3

dperessed_femboy
01-03-24, 04:23
Jo a halda je to ze lucy se jmenuje po lucy z elfen lied to je halda ne ze jsem si nasel holku jmenem lucy kdyz je lucy v elfen lied ale pravy jmeno lucy z elfen lied je kaede a po kaede se jmenuju ja to je halda uplne hahahahh

stupo
01-03-24, 06:39
Ak si chcel nejako zaujať, tak sa ti to vôbec nepodarilo.
Nie je to ani zaujímavé, ani zábavné, ani žiadne. Je mi ťa ľúto. Skutočne.

dperessed_femboy
01-03-24, 07:07
Notak, gram párna zmĚní názor?

Ejo
01-03-24, 07:57
Je to zjavne úplný srdciar, žije iba pre Kotelnu!


Čo je na druhej strane smutné bráško. Skús sa ísť aspoň poprechádzať po vonku alebo niečo, lebo takto si časom možno ublížiš :/

Koprakek
01-03-24, 17:13
Vtipe, vtipe vylez

Samco
03-03-24, 23:23
Keby si bol ty (alebo tvoja polovička) Nana, tak by si si u mňa šplhol a mal malé bezvýznamné plus. :-)))