PDA

Zobrazit normální verzi : Žiadosť o práva na server Jailbreak



woozie
29-05-24, 16:06
Zdravím, touto cestou by som chcel požiadať o práva na serveroch Jailbreaku.

-Vlastniť originálnu hru na steame - splňujem
-Hrať minimálne 3 mesiace na tomto portáli - splňujem
-Čistý trestný register - nesplňujem (jednodňový zákaz --> https://banlist.csko.cz/ban_details.php?bhid=284068)
-Hlásenie cheaterov cez "!" a cez steam - splňujem (najviac z mojich jailbreak hlásení cez steam som písal hlavne Hebrejcovi, ostatným som hlásil pomenej aim alebo jump)


Niečo o mne:
Čauky, volám sa Sebastián, mám 17 rokov (v októbri budem mať 18) a pochádzam zo Žiliny. Študujem na strojníckej škole s duálnym systémom, kde okrem obrábania na klasických strojoch sa učím aj programovať na NC a CNC strojoch. Aktuálne som v druhom ročníku. Svoj voľný čas trávim športovaním (poväčšine teraz fitness a občas aj nejaký ten volejbal či futbal), hraním hier alebo si niekedy vyjdem s priateľmi von. Som aj obrovský fanatik rockovej hudby a sci-fi či komediálnych filmov. CS som začal hrávať ešte ako malý no postupom času som mával problémy s váhou, preto som s hraním v roku 2020 "seknul" a začal sa venovať sebe samému. Minulý rok som začiatkom leta založil nový steam účet (keďže som prestal hrávať, starý účet som posunul ďalej) a začal opäť hrať. Čo sa týka správania, či už to je v hre alebo aj mimo hru sa chovám slušne a disciplinovane. V hre sa občas snažím aj pomôcť novým hráčom a naučiť ich spôsob hry či už to je na Kotelne alebo na inom serveri/portáli. Nikdy nemám problém hrať aj za dozorcu/simona ak niekomu sa nechce, kto chce prenechám mu tým pádom miesto. V danej hre som žiadnym spôsobom nikdy nepodvádzal či už to bolo nejakým cheat softwarom alebo napr. radením polohy na verejných alebo kompetitivných serveroch. Viem byť aj zábavný, samozrejme do nejakej určitej miery.


Nick in-game: woozie

Steam ID: STEAM_0:0:713878051
Steam profile: https://steamcommunity.com/profiles/76561199388021830/