PDA

Zobrazit normální verzi : Moje problémy



Trinidad
10-06-12, 16:25
Ahojte, rozhodol som sa stiahnuť MC a viem akurat stavat a všetko možne na Single Player. No rozhodol som sa íst na MC Multy player a neviem ako sa ukladáju veci aby mi ich nezničili, príkazy a také príkazy .
Takže by som bol veľmi rád ak by mi niekto pomohol lebo som vernyy CS-kar a MC mam 2. deň (stavať,ťažiť, tvoriť to viem)
Ďakujem

Nixvan
10-06-12, 18:20
Tak jestli chceš aby ti nic neničily uděláš si resku http://csko.cz/forum/showthread.php?7501-Pravidla-a-p%26%23345%3B%EDkazy máš tam vše co potřebuješ.

Trinidad
10-06-12, 18:28
Tak jestli chceš aby ti nic neničily uděláš si resku http://csko.cz/forum/showthread.php?7501-Pravidla-a-p%26%23345%3B%EDkazy máš tam vše co potřebuješ.

Hej a to ako keď dam /res create tak mi uloží všetko čo som postavil aby mi neničili. (pardón za sprosté otázky ale som v tom začiatočník)

Piner
10-06-12, 18:28
A věci si schováš do truhly, na kterou potom hodíš cedulku [private], nikdo ti tam nemůže vlézt

Trinidad
10-06-12, 18:29
A věci si schováš do truhly, na kterou potom hodíš cedulku [private], nikdo ti tam nemůže vlézt
A ako dám tu cedulku ??? myslíš tu takú tabuľu?

Piner
10-06-12, 18:33
Jojo, je to vlastně taková tabulka /ang. : sign... stoupneš si před truhlu a prostě ji pravým tlačítkem hodíš na truhlu, a na té cedulce se objeví [private]
tvůj nick

Trinidad
10-06-12, 18:37
A Ako uložím aby mi nemohli rozobrať dom?

Slunicko
10-06-12, 20:08
Na to je prave ta residence

Trinidad
10-06-12, 20:16
TO MI AKO uloží všetko čo som postavil či ako

EoL
10-06-12, 20:19
Na bednu nemusis davat tabulu, automaticky ti to da len pre teba.. Ked si spravis barak, tak si spravis drevennu sekeru a lavym klikom oznacis spodny roh tvojho domu a pravym klikom oznacis horny roh, ako keby v kocke si a potrebujes oznacit rohy.. v chate ti pise o bode Primary a secondary, ak das obe tak potom napises /res create nazov...

Trinidad
10-06-12, 21:28