Sadlo
04-09-12, 16:47
Ahoj, jmenuji se Miroslav, studuji třetím rokem v litovli na Střední škole. Je mi Sedmnáct let(17), rád hraji hry na počítači, věnuji se posilování, fotbalu a když na to přijde tak i florbalu. Denně jsem aktivní cca (odhadem) 4 hodinky a více, poslední dobou jsem byl mimo protože jsem byl na dovolené, měl jsem tam notebook a bylo připojení na wifi na server sem se občas připojil. Myslím si, že by se vám pomoc hodila, protože to co se děje na hns je občas fakt brutální (hlavně nadávky).
možná si říkáte proč já...
Jak jsem už psal ve 3 řádku myslím si, že by se vám pomoc hodila hlavně na hns. Zkušenosti s právy mám, cheatera poznám, problémy s nadavkami nemam (občas něco uklouzne, ale budu se snažit, aby se to nestávalo.) když se podíváte, tak jsem poslední dobou aktivní na fóru, ale ještě bych to zlepšil a zapojil se do více konverzací (příspěvků)
Mám tu aktivní ban, ale nedostal jsem ho já jelikož jsem steam hráč mam asi s někým sdílenou IP jen, aby nebyli problémy.
Jméno ve hře: Sadlo
Steamid: STEAM_0:0:53587562
Jak dlouho hraji: asi 6 let, ale s pauzama.
Děkuji za dobré, i pro mě špatné odpovědi a hlavně díky za pozornost.
S pozdravem Sadlo :-)
Edit: Práva bych chtěl na classic a hns. (Omlouvám se nějak jsem na to zapoměl)
Edit2: Krispo ja vím že jsem tam měl hrubku na sřední...
možná si říkáte proč já...
Jak jsem už psal ve 3 řádku myslím si, že by se vám pomoc hodila hlavně na hns. Zkušenosti s právy mám, cheatera poznám, problémy s nadavkami nemam (občas něco uklouzne, ale budu se snažit, aby se to nestávalo.) když se podíváte, tak jsem poslední dobou aktivní na fóru, ale ještě bych to zlepšil a zapojil se do více konverzací (příspěvků)
Mám tu aktivní ban, ale nedostal jsem ho já jelikož jsem steam hráč mam asi s někým sdílenou IP jen, aby nebyli problémy.
Jméno ve hře: Sadlo
Steamid: STEAM_0:0:53587562
Jak dlouho hraji: asi 6 let, ale s pauzama.
Děkuji za dobré, i pro mě špatné odpovědi a hlavně díky za pozornost.
S pozdravem Sadlo :-)