Zobrazit výsledky od 1 do 5 z 5

Téma: Žádost o práva na Hide'N'Seek

  1. #1
    Nováček
    Datum registrace
    Jul 2015
    Příspěvky
    4

    Žádost o práva na Hide'N'Seek

    Zdravím.

    Chtěl bych se přihlásit o post admina na serveru Hide'n'Seek (což tedy asi psát nemusím...).

    Jmenuji se Michal, mám 19 let a studuji elektrotechniku. Zálib mnoho nemám, snad jen flákání se doma, a když už něco, tak jdu hrát basketbal s přáteli či třeba něco překládám (titulky, eng -> cze), ale nejvíc času strávím asi u CSka.
    Co se týče zkušeností - mám jich mnoho. Adminoval jsem několik let (dva portály, nebudu jmenovat - na jednom kolem roku a na druhém přes dva, možná tři roky), takže určitě vím, jak by se admin měl chovat.

    CSko hraji mnoho let - nevím kolik přesně, ale samotný Hide'n'Seek už hraji téměř 7 let aktivně (z toho polovina ještě KZ), takže celkově možná něco kolem 8-9 let.

    Tak bokem...
    • Na serveru jsem hrál hodně kdysi a posledních několik měsíců (možná už nějakej rok?) aktivně hraji na Kotelně.
    • Cheatery jsem na fórum ani ve hře nenahlašoval, ale když se někdo objevil, psal jsem převážně Hapalickovi (neboť je jediný v mém friendlistu) a vždy se to nějak pořešilo.
    • Nepamatuji si, že bych někdy byl na Kotelně zabanovaný - snad jen nedávno jsem dostal bezdůvodný ban od Koprakeka.


    HLstatsX: http://stats.csko.cz/statsx2/hlstats...player=2829297
    SteamID: STEAM_0:0:32005729 - http://steamcommunity.com/id/jokkeOMG

    Budu doufat, že jsem napsal vše podstatné.
    Díky.

  2. #2
    Stálý člen
    Datum registrace
    Aug 2012
    Příspěvky
    888

    Re: Žádost o práva na Hide'N'Seek

    Ve hře už sem dlouho nebyl, z časových důvodu, každopadně tebe si pamatuji, pokud na tebe někdo nenajde nějakou špínu, tak jsem určitě pro, skill máš a chováni si měl vždy slušné když jsem byl na serveru, budu držet palce

    Hide & Seek 01-06-2016 22:48:42 STEAM_0:0:32005729 94.112.40.79 'jokke mel bych bejt admin