Zobrazit výsledky od 1 do 3 z 3

Téma: Žádost o práva na serveru - především Zombie escape

  1. #1
    Nováček
    Datum registrace
    Mar 2018
    Příspěvky
    1

    Question Žádost o práva na serveru - především Zombie escape

    Dobrý den,

    Prvně bych Vám chtěl napsat něco o sobě, pak o tom, jak dlouho hraji u Vás a proč chci být admin, a posléze proč bych se zrovna na tuto pozici hodil já.

    Něco o mně:
    Jmenuji se David, je mi 19 let a jsem student Gymnázia a zrovna se připravuji na maturitu. Mou zálibou je IT (jsem dále přijat na IF MUNI), matematika, psychologie a sociologie. mám samozřejmě I další záliby, které asi zde ale nejsou podstatné.

    Jak dlouho hraji:
    U Vás na serverech hraji již několik let. Momentálně hraji nejčastěji (z 95 %) Zombie escape pod nickem DejvFig, ale dříve jsem vystupoval třeba pod jménem Vilak Amalak :() - Retard!! :D, kde jsem hrál především CTF, GG a Zombie BB. Na Vašem serveru (konkrétněji na ZE) mám odehraných spousty hodin. Znám tam hodně stálých hráčů, kteří potvrdí, že na serveru hraji již dlouho a často.

    Proč chci být admin:
    Je to jednoduché. Na ZE není příliš mnoho adminů a nejčastěji na něm je Samco, který tam ale taky nemůže být věčně. Na serveru je potřeba celkem často hlídat pravidla, protože hodně hráčů tam naschvál ničí lávky, zavírá brány apod., kvůli čemuž pak normální hráči odchází, protože to nejde normálně hrát. Jde mi jen o lepší hratelnost na serveru.

    Proč se na tuto pozici hodím zrovna já:
    Tady si to dovolím vypsat v bodech.
    1) Není moc adminů, kteří by tam byli.
    2) Znám tam hodně hráčů, jsem tam často a hraji tam už dlouho.
    3) Umím to dobře hrát, dokážu si během klasické hry najít čas na vykonávání této funkce a přesto si normálně zahrát.
    4) Znám pravidla serveru, znám mapy, systém bodování/xp.