Zobrazit výsledky od 1 do 13 z 13

Téma: Žádost o práva na only dust2 servrech,old school a classic

  1. #1
    Nováček
    Datum registrace
    Oct 2016
    Umístění
    Zlín
    Příspěvky
    52

    Žádost o práva na only dust2 servrech,old school a classic

    Zdravím vás ve spolek
    Chtěl bych vás poprosit o práva na only dust2 servrech a na old school servru.
    Je mi 33 let,pracuji jako kuchař a ve volném čase hraju csko a nebo si rád zajdu na pivko.Chodím často na vaše servry a znám i nějaké adminy.Byl jsem adminem asi 3-4 roky na servrech czt-tým a taky na zlinattacku.Takže zkušenosti mám.Csko hraju už od vydaní.Právě ted' marodím a ještě dlouho budu.Byl bych rád kdybych vám mohl pomáhat chytat cheatery a tím teda poprosit o práva.Budu moc rád za vaše odpovědi s pozdravem DUKe_CZ.

    STEAM_0:0:47962583 89.177.219.210

    Nick: DUKe_CZ

    Jo a jsem o rok starší :) Mějte se

  2. #2

    Odpověď: Žádost o práva na only dust2 servrech,old school a classic

    Od poslednej žiadosti neubehol pol roka viz. https://csko.cz/forum/showthread.php...highlight=Duke Takze ti to tu môže niekto s kľudom locknut, ale ak nie tak stále neviem ako si na tom s točením dema. Mne si písal, že by si neútočil keby vieš, že ma niekto na 100% no dokaz vždy potrebujes. Skus dokázať že fakt vieš riešiť veci, hlas cheaterov aj na forko kde bude aj demo. Ak máš niekoho komu hlásiš tak napis nech to potvrdí. U mna toho nemáš moc.

  3. #3
    Administrátorka Avatar uživatele Britny
    Datum registrace
    Feb 2013
    Umístění
    V pohodlí domova
    Příspěvky
    6,537

    Odpověď: Žádost o práva na only dust2 servrech,old school a classic