Zobrazit výsledky od 1 do 10 z 10

Téma: Žiadosť o práva na Jailbreak

  1. #1
    Nováček
    Datum registrace
    Jul 2015
    Umístění
    SVK
    Příspěvky
    12

    Žiadosť o práva na Jailbreak

    Nick v hre: Janka ^^
    Steam ID: STEAM_0:1:29633443
    Steam profil: https://steamcommunity.com/id/orkyhosestra/

    Ahoj, ako ste si mohli všimnúť už podľa nicku, volám sa Jana. Mám 18 rokov a študujem na pedagogickej škole v Košiciach. Medzi moje najväčšie záľuby patrí nie len hranie hier, ale aj spev, hra na gitare/klavíri a hudba celkovo.
    CS-ko ako hru hrám už veľmi dlho, vďaka čomu som mala šancu mať práva. Bolo to pomerne dávno, čiže si už toho veľmi nepamätám a vtedy sa banovalo ešte cez konzolu, čo už v dnešnej dobre vraj nie je trend. Ale myslím si, že by s tým nemal byť nejaký extra problém.
    Keď ide o hlásenia, hlásim vždy keď je to potrebné, väčšinou na Steame konkrétnym adminom alebo poslednú dobu aj cez !.
    No a dôvod prečo žiadam o práva? Myslím si že je úplne prostý. Chcem hlavne zabrániť nevhodnému správaniu na serveri a pomáhať novým a mladým hráčom aby predišli zbytočným banom (hlavne za to že neovládajú pravidlá viď https://banlist.csko.cz/ban_details.php?bhid=177117 ).

    Ak máte nejaké otázky, kľudne sa pýtajte.

  2. #2
    Administrátorka Avatar uživatele Britny
    Datum registrace
    Feb 2013
    Umístění
    V pohodlí domova
    Příspěvky
    6,537

    Odpověď: Žiadosť o práva na Jailbreak

    Já mám pár otázek.

    1. Jak často chodíš k CT a máš Simona?
    2. Komu hlásíš na steamu? - Zde máš 0 hlášení a je tu dost lidí, kteří hlásí z JB dost často, takže se určitě nějaké to hlášení na webu hodí. (bylo by fajn, kdyby to dotyční admini potvrdili)
    3. Registrace 4 roky stará, ale žádná aktivita zde, prostě nic, tak jak často tu vůbec hráváš? S čímž taky souvisí to hlášení, když sis z ničeho nic požádala o práva.
    Člověk si nemůže zachovat věčný život, ale může si zachovat věčné jméno

    STEAM REP BRITNY