Zobrazit výsledky od 1 do 10 z 10

Téma: Žiadosť o admina na AIM

  1. #1

    Žiadosť o admina na AIM

    Takže na začiatok by som sa chcel predstaviť...
    Zdravím volám sa Adrian kotelnu hrávam od malička najčastejšie aim,awp,a zombie keď sa ešte hrával escape ale aj superhero.
    Hrávam pod nickom:RsMoNsTeR,Adrian taktiež zvládnem aj developing myslím si že by som mohol dopomôct nie len AT. celkovo ale aj hráčom aby si tu hru naďalej uživali.
    Venujem sa csku už od malička ako som písal ale tak developing riešim asi rok...mám celkom dobrý BaseBuilder.
    Aby som nezabudol pochádzam z mesta Rimavská Sobota mám 18 rokov a študujem automechanika v našom meste.

    Tak tiež som si prešiel dosť portálov kde som aj v AT ból dokonca ich pár aj vlastnil...nahraný čas je 1500 hodín na steamovom csku.
    Medzi moje záľuby patria autá,kamaráti,csko a samozrejme moja milovaná sestra ktorá ma 2 roky


    Podmienky na splnenie:
    -originál hru vlastním:SID - STEAM_0:1:417615331.
    -hrám to od malička ako som pisal takže 3 mesiace určite splnujem.
    -bany nemám na kotelni žiadne.
    -hlásenie je u mňa také že som do teraz nahlasoval len priamo na serveroch poprípade PM.

    Ďakujem za každú odpoveď, príjemný zvyšok dňa a pekné sviatky.
    Naposledy upraveno Britny; 11-02-21 v 18:49. Důvod: Úprava SID

  2. #2

    Odpověď: Žiadosť o admina na AIM

    "Bany nemám na kotelni žiadne" Určite? Na steame ban za AB a na NS za ABH a to možno nie je všetko + VAC na steame = nesplňuješ podmienky na podanie a riešenie žiadosti.

  3. #3

    Odpověď: Žiadosť o admina na AIM

    O tom ani neviem ale každopádne dakujem za info...

  4. #4
    Ex-admin
    Spešl hráč
    Avatar uživatele mirecc
    Datum registrace
    Nov 2013
    Umístění
    chodim sa prechadzat do Rakuska
    Příspěvky
    748

    Odpověď: Žiadosť o admina na AIM

    Citovat Původně založeno Rsmonster Zobrazit příspěvky
    a samozrejme moja milovaná sestra ktorá má 2 roky.