Jak zvýšit fps
Čím více fps, tím lépe se Vám hraje, protože fps ovlivňuje naprosto vše, takže tady máte návod, jak získat 100 fps s grafickou kartou nVidia na Windows Vista (platí i na starších systémech).
Fps se nastavuje příkazem fps_max do konzole. Příkazem net_graph zjistíte jaké máte aktuální fps. Pokud se zobrazuje 100 fps, tak by to mělo být v pořádku a máte skutečně 100 fps. Pokud fps kolísá při pohledu na hráče, stahněte originální modely hráčů (v sekci download). Pokud jste nastavili 100 fps, net_graph zobrazuje 60 a hra se seká, tak je třeba postupovat následovně.
Pro 100 fps je nutné hrát v režimu OpenGl.
Jak nastavit OpenGl:
Pokud je fps stále nízké, zkuste vypnout vertikální synchronizaci nebo změnit ovladač pro hru.
Vypnutí vertikální synchronizace pro karty nVIDIA na Windows 7:
Nastavení ovladače:
- pro karty nVIDIA: nvoglnt.dll (u nových grafik nvoglnt64.dll)
- pro karty ATI: atioglxx.dll
Pokud nemáte ani teď 100 fps, tak máte nejspíš slabý počítač nebo grafickou kartu. Zvýšit fps může ještě snížení detailů ve hře. Zkuste napsat některé hodnoty do konzole.
- fastsprites 0 -při hodech smoke granátů si zapínáte realitu zobrazovaných smoke puffs - rozsah je od 0 do 2, 0 = nejvíc realistické, při hodnotě 1 nebude smoke šedý, ale bílý
- max_shells 0 -maximální množství zobrazovaných nábojnic
- r_decals 0 -nastavíte maximální počet decal (=stopy po kulkách, krv...)
- r_drawviewmodel 0 -vypne (1 zapne) zobrazování zbraně na monitoru
- r_dynamic 0 -vypne (1 zapne) "dynamické osvětlování"
- r_mmx 0 -vypne (1 zapne) MMX počítání (podporované MMX procesory)
- cl_himodels 0 -vypne detailní modely
- gl_picmip 2 -sníží detaily, čím vyšší číslo, tím nižší detaily, ale větší fps, hodnoty 0-4)
- gl_playermip 2 -sníží detaily hráčů (hodnoty 0,1,2)
- gl_round_down 3 -sníží detaily textur (čím vyšší číslo, tím nižší detaily, ale větší fps)
- gl_cull 1 -zapíná rendering pouze viditelných objektů, 0 vypíná
- gl_clear 0 -vypíná opravu na sebe nedoléhajících textur, 1 zapíná
- gl_ztrick 1 -vyskytnou-li se problémy(především blikání vzdálených objektů) nastavte na 0
- r_mirroralpha 0 -1 zapíná možnost použití reflexivních textur, 0 vypíná
- r_lightmap 1 -0 zapíná kvalitnější tzv. lightmapové osvětlení a 1 zapíná rychlejší tzv. vertexové osvětlení
- gl_lightholes 0 -pokud nastavíte r_lightmap na 0, potom tuto hodnotu nastavte na 1,jinak na 0
- cl_weather 0 -vypne počasí (např. déšť v aztecu)
- r_detailtextures 0 -vypne kvalitnější textury
Zpět
Komentáře
Nemáte povolení vkládat komentáře k této novince
Naposledy upraveno 04.02.2016 - 18:44:45 (ArmySkill)
Naposledy upraveno 02.12.2014 - 14:18:24 (hlawa)