Ahoj,
v poslední době mi příjde, že se na JB staly trendem dlouhá kola. Za mě je to dost velká chyba a mělo by se s tím něco dělat.
Na JB si chodí lidi zahrát a ne čekat ve spectu. Ideální kolo by podle mě mělo mit třeba 5-10 minut, když vězeň neudělá vzpouru. Za tu dobu se stihne plno atrakcí a podle mě to zabaví víc, než když třeba jedna polovina hraje fotbal a druhá čeká v boxe 10 minut, než se něco bude dít.
Sepíšu vám zde pár chyb, které nikdo neřeší a mělo by se na ně aspoň upozorňovat ze strany adminů nebo spešlů.
1. Simon zapne barvy v boxe a řekne, že jednotlivá barva znamená nějakou atrakci a že si hráči můžou vybrat jakou atrakci chcou.
-Tato forma simonování zabere hodne času a vetšinou tim zabavíš fakt malo hráčů, protože zbytek čeká v boxe na svou atrakci.
2. Povyšování, nebo ja nevím jak tu hru nazvat. Hra spočívá v tom, že vězeň za každou vyhranou nebo splněnou atrakci dostane barvu a až získá určitou barvu tak přežije a ostatni dostanou kill.
-Tohle podle mě na JB vůbec nepatří a spíš by si to našlo misto někde na JB olympiádě, kde by se hrálo třeba o VIP, ale na server jako takový fakt ne. Zabere to hodně času a většinou čeká víc jak polovina serveru, než někdo vyhraje a to mnohdy trvá víc jak půl hodiny.
3. Bezmyslné fragování v boxe. ( tady se k tomu dá napsat hodně, ale napíšu jen jeden příklad )
-Tohle je na JB úplně běžné. Simon stoji na boxe 5 minut a řve po hráčích at doplní miniaturni mezeru a pak stejně řekne, že ma hodně hráčů, tak dá nahodu.
4. Dělení hráčů na půl.
-Simon je neschopný, tak hraje atrakci s jednou polovinou, pak tu polovinu pošle do boxu a hraje s druhou polovinou.
Za mě je to až zbytečně přehnaná opatrnost a taky tim zdržuje.
Tohle je asi všechno, co jsem chtel napsat. Možná to ještě editnu až budu mít čas.