Bindování
Bind je přiřazení klávesy k nějaké funkci ve hře. Základní bindy se ukládají do souboru "cstrike/config.cfg".
Bind se může napsat do konzole nebo přímo do configu. Některé bindy se neuloží, takže je třeba je napsat do souboru userconfig.cfg, který se načte při spuštění hry (pokud ho nemáte ve složce cstrike, tak ho musíte vytvořit - vytvoříte textový soubor a přejmenujete).
Bindy se musí psát ve tvaru: bind "klávesa" "příkaz"
1. příklad - nabindování skoku na kolečko myši:
2. příklad - nabindování resetscore na F1:
Na jedné klávese můžete mít více příkazů. Stačí je oddělit středníkem. Já mám například na 4-tém tlačítku myši(z boku) tento bind:
3. příklad - více příkazů na jedné klávese:
Na složitější bindy jsou aliasy. Pod aliasem může být uloženo více příkazu i když se tváří jako jeden. Všechny aliasy musí být uložené v externím configu (userconfig.cfg), protože se sami neukládají.
4. příklad - alias:
alias vsechno "vesthelm; vest; primammo; defuser; hegren; flash; flash; sgren; buyammo2"
Teď něco složitějšího (možná jen na pochopení). Asi Vás štve, když jste zvyklí na držení zbraně v pravé ruce a ona se Vám přepne do levé. Na tohle mám jednoduchý bind. Na klávese "PGUP" (page up) mám alias, který přepíná zbraň jen do pravé ruky, ale zároveň mi nabinduje na stejnou klávesu příkaz, který přepíná zbraň do levé ruky. Výsledkem je to, že každým stisknutím klávesy "PGUP" se zbraň přepne do jiné ruky.
5. přepínání držení zbraně:
alias prava "cl_righthand 1; bind PGUP leva"
alias leva "cl_righthand 0; bind PGUP prava"
Zpět
Komentáře
Nemáte povolení vkládat komentáře k této novince