Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazit výsledky od 1 do 15 z 18

Téma: Žiadosť - Jump sekcia

  1. #1

    Žiadosť - Jump sekcia

    Dobrý deň,
    Chcela by som požiadať o práva na Jump sekciu.

    - Vek: 20
    - Bydlisko: momentálne Haarlem, Holandsko
    - Zamestnanie: Študentka

    - Skúsenosti: AMX ovládam na 95%, na nemenovanom portály som mala na starosti Jump, Deathrun a HNS server to zahŕňalo aj prácu s pluginmi. Portál sa rozpadol ale skúsenosti prišli a ostali. CS hrávam približne 7-8 rokov s veľkými pauzami kvôli štúdiu ale teraz je to už v poriadku. Na vašom portály približne rok, s krátkymi pauzami.

    - STEAM ID: STEAM_0:1:44812241
    - Meno v hre: Mrs. Bailey
    - Meno na steame: Mrs. Bailey

    - Aktivita: Približne 5-6 hodín skoro každý deň, zvyčajne vo večerných hodinách, na Vašom portály hrávam zvyčajne Jump,Bhop,Surf,JB a sem tam niektoré AIM servery.

    - Niečo o mne: Momentálne študujem angličtinu v Amsterdame (úroveň C1) a mám pred sebou výber vysokej školy takže mi to trhá trochu aktivitu, CS hrávam vo voľnom čase ako som spomínala tak zvyčajne v noci, som komunikatívna a poradím keď viem. S admin teamom nemám žiadné problémy (teda si myslím ). Je pravda že mám málo príspevkov na fóre, ale nepúšťam sa zbytočne do niečoho do čoho ma nič nieje.

    Neviem čo ďalej doplniť, keď tak odpoviem na každú Vašu otázku.

    ďakujem za pozitívne aj negatívne odpovede.


  2. #2
    Ex-admin Avatar uživatele ZeMi7
    Datum registrace
    Sep 2012
    Umístění
    Aim, AWP, d2only
    Příspěvky
    2,034

    Re: Žiadosť - Jump sekcia

    Nemyslím si, že je na tyto servery potřeba admin. Většinou je jen potřeba admin na změnu zabugované mapy a to tam doběhne kdokoliv z aimu třeba.

    Jediné, kde by byl admin potřeba je hns, ale tam podle chatlogu nehraješ skoro vůbec a i podle tvých slov "zriedkavo".

    Mapu změní kdejaký trouba a cheaty se přinejhorším zabanují zpětně z hlášení.