Strana 1 z 5 123 ... PosledníPoslední
Zobrazit výsledky od 1 do 15 z 72

Téma: Žádost o práva na Knife

  1. #1
    Ex-adminka Avatar uživatele Lallinka
    Datum registrace
    Feb 2012
    Umístění
    Hell
    Příspěvky
    918

    Žádost o práva na Knife

    Ahojky, chtěla bych zde zažádat o práva na Knife server.

    Jmenuji se Kateřina a je mi přes 18 let. Bydlím v Ústí nad Labem a studuji třetím rokem Obchodní Akademii. Mezi moje záliby patří: Counter Strike, tanec, hudba a naši 3 psi. Nemám problém být ve hře, či na fóru online od doby co přijdu ze školy (kromě dělání věcí kolem) do doby než jdu spát (cca půlnoc)

    Na Kotelně hraji takřka od jejích začátků, teď už to bude kolem 4 let s roční přestávkou. Dříve jsem hrála pouze knife, nyní už jsem občas i na DM, JB a Oldschool. Steam mám pár dní, protože jsem peníze potřebovala dávat do osobních věcí, které byly akutní. Steam ID je: STEAM_0:0:49543363. Moje nicky ve hře byly a jsou: Elfka^^, Dancer|Lalli :) a *Lil'Roxie*. Teď ale hraju jen přes Elfku.

    S AMX zkušenosti tak úplně nemám, dělala jsem adminku jednou na serveru Live-fan.eu, nicméně ZEUS by byl ochotný mi pomoci.

    S pozdravem a přáním hezkého zbytku večera. Elfka

  2. #2
    Profesionální člen
    Datum registrace
    Sep 2010
    Příspěvky
    275

    Re: Žádost o práva na Knife

    Ahojky, ne.

  3. #3
    Expert člen Avatar uživatele snowrider
    Datum registrace
    Oct 2011
    Umístění
    Bratislava
    Příspěvky
    393

    Re: Žádost o práva na Knife

    Neviem, či to je tým že poslednú dobu nie som dostatočne aktívny, ale na KNIFE som ťa videl iba raz.
    Na tvoje SteamID mi v Google-i nič nenašlo.
    Neviem či na knife je potreba ďalší admin, keďže z nás tam chodí: ZEUS, Virus, KrispOo, Sh4miik, Lucca a aj Ja.
    Pouvažujem.