Strana 23 z 27 PrvníPrvní ... 132122232425 ... PosledníPoslední
Zobrazit výsledky od 331 do 345 z 397

Téma: Mechanika furienu

  1. #331
    knoxi
    Guest

    Re: Mechanika furienu

    No jo to ale nefunguje, ještě jedna věc: Když se připojím k furienum (jejich 11 a ct 10) tzv. se mnou 12 tak hned další kolo mě to hodí k ct, proč ? A ještě jedna: když je change team a já jsem se právě připojil k ct a těd se to má prohodit tak zůstanu u ct. A ještě jedna: Někdy u výměny zůstanu u ter, nevím jestli je to k vůli vyrovnání teamů ale pak nějaký ct zůstane ct a je znevýhodněn.

  2. #332
    Kotel
    Guest

    Re: Mechanika furienu

    Jeste to nefunguje tak jak by melo.

  3. #333
    knoxi
    Guest

    Re: Mechanika furienu

    Doufám že na tom pracuješ, protože je to velmi vivedený mod :D a hlavně když tady chvili hrajes za ct a celkem si to dáváš tak si pak na klasiku upný skiller, protože ter jsou strašně pomalí. :)

  4. #334
    Nováček Avatar uživatele DiaJee
    Datum registrace
    Jul 2011
    Umístění
    Prague 8
    Příspěvky
    58

    Re: Mechanika furienu

    mužeš zrušít přidělení m4a1? Když po mě jdou tak najednou předposlední umře a mě to zbytečně hodí novou zbran a musím se zase srát s natažením a mezi tím chcípnu.

  5. #335
    Pokročilý člen Avatar uživatele Mr. Spoon
    Datum registrace
    Feb 2011
    Umístění
    Olomouc
    Příspěvky
    123

    Re: Mechanika furienu

    Nerušit.. Je to náhodou užitečné. A navíc místo 35HP nebo 100HP, budeš mít 200HP, tudíž nějaký ten kompenzační čas ke střelbě..

  6. #336
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu

    Bylo by dobré kdyby poslední CT měl jen 100 HP ale nože furienů by mu dávali 35 damage a super nůž 50 damage. V případě, že by na něj bylo více furienů, tak by měl 200 HP. Takhle by aspoň nechcípl hned.

  7. #337
    Pokročilý člen Avatar uživatele Mr. Spoon
    Datum registrace
    Feb 2011
    Umístění
    Olomouc
    Příspěvky
    123

    Re: Mechanika furienu

    Navrhl bych blokovat vybrání týmu.. Hráč při připojení bude automaticky přiřazen k jednomu týmu. Často se stává, že je ve spectu 5 hráčů, čekajících na uvolnění slotu u Furienů nebo při výměně týmů 2-3 hráči hned dají M -> Terrorist..

  8. #338
    Kotel
    Guest

    Re: Mechanika furienu

    To uz tu bylo a vsichni byli nastvani, protoze nemohli hrat kde chteli.

  9. #339
    Pokročilý člen Avatar uživatele Mr. Spoon
    Datum registrace
    Feb 2011
    Umístění
    Olomouc
    Příspěvky
    123

    Re: Mechanika furienu

    Nebo aby tam chodil nějaký admin? Párkrát jsem tam viděl "Lucca".. Je to celkem iritující, když někdo nahrabe skóre 40:2 přitom 2× si změnil tým k Furienům.. Jaký je to pak "borec", když hraje jen u Furienů se SK.. Nemohli hrát, kdy chtěli? Vždyť by byli u obou týmů.. Jednou za Furieny, podruhé u AntiFurienů...

  10. #340
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu

    Většina hráčů chtějí kupodivu hrát za anti-furieny. Skore 40:2 je dost slabé na 40 minut. Já si v pohodě na první kolo jdu k anti-furienům a pak čekám asi půl hodiny než se prohodí týmy, protože furieni z protějšího týmu kempí do konce kola, krom těch co to aspoň trochu umí, ty ale chcípnou hned na začátku. Ano Kotle, prohoz je tu dost blbý. Mělo by to být tak, že když jednou vyhrajou anti-furieni budou pak furieni. Já bych to viděl aspoň tak - 3x výhra za sebou u anti-furienů a pak prohoz, 5x výhra anti-furienů, mezitím ale vyhráli párkrát furieni a pak přehoz. Jako admin tam chodí třeba Monca neboli Apach29.

    Edit: Kotle, mohl by si tam přidat ten dřívější skin nože, myslím ten, který byl delší a jak měli prohozené ruce ale dát ho jako Super Nůž.

  11. #341
    Pokročilý člen Avatar uživatele Mr. Spoon
    Datum registrace
    Feb 2011
    Umístění
    Olomouc
    Příspěvky
    123

    Re: Mechanika furienu

    Slabé? Hmm.. Praktikuju stejnou taktiku. Jakej máš In-game nick? Nejde mi o to, že by si hráči nemohli vybrat tým, ale aby nestrávili celé mapy jen u jednoho týmu. Nejen, že mají celou dobu SK, ale také se pak přehodí nevinní hráči od Furienů zpět k AF, kteří pak nemají příležitost si zahrát za F v konkrétní mapu..

  12. #342
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu

    Nechci se chlubit ale dříve mapa měla jen asi 20 minut a to jsem měl skore asi 57:7, možná najdu screenshot a přidám, když budeš chtít. A to už je docela výkon bych řekl.

  13. #343
    Stálý Maniak Avatar uživatele Lynviy
    Datum registrace
    Aug 2011
    Umístění
    City of de_dust2
    Příspěvky
    2,242

    Re: Mechanika furienu

    Já měl skóre během 5 minut 22:0..
    Nikdy není pozdě, dokud žijeme.

  14. #344
    Pokročilý člen Avatar uživatele Mr. Spoon
    Datum registrace
    Feb 2011
    Umístění
    Olomouc
    Příspěvky
    123

    Re: Mechanika furienu

    Během 5 minut za Furiena dát skóre +-20:0 je lehké, těžší je si ho udržet..
    A 40:2 vs 57:7. Rozdíl?? Bral bych spíše to první skóre..

  15. #345
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu

    Víš jakej je v tom rozdíl? Ty nebo kdo měl to skore 40:2, tak ho dal během 40 minut, já 57:7 během 20 minut. Kapiš to? Aspoň si to trošku promysli než něco napíšeš. Zpět k mechanice furienu.

    Edit: Během 5 minut může nahrát 20 jen velkej lucker anebo rusher, kterej vykropí všechny z toho týmu.
    Naposledy upraveno Larodar56; 29-08-11 v 22:59.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat témata
  • Nemůžete odpovídat
  • Nemůžete přidávat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •