Strana 4 z 27 PrvníPrvní ... 2345614 ... PosledníPoslední
Zobrazit výsledky od 46 do 60 z 397

Téma: Mechanika furienu

  1. #46
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu

    Citovat Původně založeno grEy Zobrazit příspěvky
    Laro nikto nepisal o skinoch zombie
    Citovat Původně založeno Larodar56 Zobrazit příspěvky
    Hlavně nenavrhujte žádné skiny zombíků
    grEy čti to celé prosím tě :D
    Skiny predátorů se k tomu nehodí, furieni jsou jako nadpřirození lidé, ne jako predátoři. :)

    edit: Pak by to už nebyl furien mod ale vylepšený predator mod.
    Naposledy upraveno Larodar56; 08-06-11 v 15:04.

  2. #47
    Stálý Maniak Avatar uživatele grEy
    Datum registrace
    Oct 2010
    Umístění
    BA Ružinov
    Příspěvky
    2,886

    Re: Mechanika furienu

    Ja som to cital, ty si nepochopil - nikto nehovori, ze to furien ma mat podobu zombie :).. Koli skinom to bude vylepseny predator? blbost

  3. #48
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu

    Já vím, že to nikdo neříkal, že má mít podobu zombie. Jen jsem psal ať to nikdo nenavrhuje, kapiš to? :)
    K tomu skinu predátora: Predator mod je skoro stejný jako furien mod, až na to, že predatora si musíš koupit a je neviditelný úplně. :) Takže s těma skinama by se to teda mohlo rovnou přejmenovat na server Predator.


    edit: Ještě by to chtělo nějaké výhody pro VIP hráče, třeba dát furienům na začátku kola všechny granáty + 20 nebo více HP navíc a zlevnit zbožíčko v obchůdku. :) Jinak přidat všechny druhy granátů do shopu za určitou cenu.
    Naposledy upraveno Larodar56; 08-06-11 v 15:39.

  4. #49
    Stálý Maniak Avatar uživatele grEy
    Datum registrace
    Oct 2010
    Umístění
    BA Ružinov
    Příspěvky
    2,886

    Re: Mechanika furienu

    Kapim.. a my sme tam nechceli dat ten skin predatora, iba mi ukazoval, ako si mysli, ze si to predstavujem, chapes. :D

  5. #50
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu

    Návrhy skinů pro furieny:
    http://www.gamebanana.com/skins/101599
    http://www.gamebanana.com/skins/104935 - je to sice pro CT ale přesto bych to navrhoval :D

  6. #51
    Stálý Maniak Avatar uživatele grEy
    Datum registrace
    Oct 2010
    Umístění
    BA Ružinov
    Příspěvky
    2,886

    Re: Mechanika furienu

    Ten sub-zero neni zly, ale urcite sa najdu aj lepsie. Ten alien vyzera strasne :D..

  7. #52
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu


  8. #53
    Stálý Maniak Avatar uživatele grEy
    Datum registrace
    Oct 2010
    Umístění
    BA Ružinov
    Příspěvky
    2,886

    Re: Mechanika furienu

    Hrabal som sa na jednom fore medzi AMX pluginmi a nasiel som crysis mod (vyzera to fakt dobre - nieco ako furien, akurat za nich hra kazdy). Su k nemu aj modely a zvuky.
    http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=77936
    Kotel: Mozno by sa z toho nieco dalo pouzit, pripadne spravit dalsi server.

  9. #54
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu

    Teď je to ale strašně neférový, když jsou CTs furieni a je poslední z nich, tak si klidně počká do konce kola a další kolo jsou zase furieni. U Ts to tak není, když jsme dva, tak je ani nemůžeme dostat kvůli málo času a kvůli tomu, že chodí spolu. Kotle dej tam větší čas, minimálně na 3 minuty za 1 kolo.

  10. #55
    Stálý Maniak Avatar uživatele grEy
    Datum registrace
    Oct 2010
    Umístění
    BA Ružinov
    Příspěvky
    2,886

    Re: Mechanika furienu

    Larodar ja uz som to pisal par prispevkov vyssie :D. Preco vlastne nemozu byt furieni len T. Je vela ludi ktorych bavi byt len anti furienmi.

  11. #56
    Banned
    Datum registrace
    Nov 2010
    Umístění
    Banská Bystrica
    Příspěvky
    696

    Re: Mechanika furienu

    Neviem či to tu už odznelo... navrhujem multi jump pre CT...http://www.youtube.com/watch?v=05WHrmRIe_4

  12. #57
    Ex-admin Avatar uživatele bones
    Datum registrace
    Mar 2011
    Příspěvky
    1,074

    Re: Mechanika furienu

    Citovat Původně založeno negative Zobrazit příspěvky
    Neviem či to tu už odznelo... navrhujem multi jump pre CT...http://www.youtube.com/watch?v=05WHrmRIe_4
    a k comu by to bolo dobre? zas aby ten server nebol prepchaty zbytocnymi serepetickami

  13. #58
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu

    Hlavně to už chce ten HE granát pro furieny, pak mají větší šanci na velké skupiny, anebo na kempery.

  14. #59
    Zhoblovanej totem Avatar uživatele apach29
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Havířov
    Příspěvky
    1,933

    Re: Mechanika furienu

    Jsem pro to, aby se odstranila bomba i s cilem hry polozit, nebo defuznout. Udelat z toho neco jako DM, team ktrery vyhraje, bude pristi kolo furien. Furienum dat 150 HP a 0 AP. V buymenu jim dat granat(jen HE), moznost dokoupit 30 HP(ale omezit max HP na 180, aby si nekdo dalsi kolo nekoupil dalsi HP, nebo pomoci bindu na zacatku nenakoupil na 300 HP), vestu max 100 AP, zadnej auto bhop(uz tak maji rychlost jako hovado), wallhang nechat(ale at se muzou pohybovat po stenach a stropech kdyz jsou zaveseni). Pro antiF dat na zacatku 100 HP 0 AP, v buymenu jim dat jen 1 HE a 1 FB, zbrane nechat tak jak jsou, doublejump, nightvision, a plus za kazdyho zabityho furiena nechat jak to je ted +10 HP(omezit na max 150). Moznost nakupovat jen jednou za kolo, takze omezit buy na prvnich 5 sec ze zacatku kola. Vyresit bug se superknife, dat mu DMG 160 HP a nechat v buy menu za 16000. Po skonceni kola nechat prezivsim vybavu, ktera jim zbyla. Skiny neresim, vim co jsem za team a proti komu hraju.

  15. #60
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu

    Jestli budou mít furieni 150 HP, tak v tom případě anti-furieni 12 nábojů v 1 zásobníku u deaglu ať je to trochu vyrovnané, si vem jak jsou furieni úhybní, takže je slabší šance je úplně zabít.

    Já bych to navrhoval takto:
    -s tím DM to není špatný nápad, přesto je ale lepší bomba
    -možnost dokoupit 25 HP (max. 200) - pro Furieny za 2000 $
    -možnost dokoupit 50 HP (max. 200) - pro anti-furieny za 3500 $
    -HE granát na začátku kola pro furieny (jen pro vip hráče)
    -shop otevřen libovolně, je kravina dát ho jen na prvních 5 sec., třeba je furien poslední ve svém týmu a má slabé HP, může chcípnout pouhým granátem, tak si dokoupí HP :)
    -auto bhop je furienům úplně na hovno, když mají velké skoky :)
    -pro antiF 100 HP a 0 AP s tím souhlasím
    Naposledy upraveno Larodar56; 09-06-11 v 11:39.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat témata
  • Nemůžete odpovídat
  • Nemůžete přidávat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •