Strana 22 z 27 PrvníPrvní ... 122021222324 ... PosledníPoslední
Zobrazit výsledky od 316 do 330 z 397

Téma: Mechanika furienu

  1. #316
    Kotel
    Guest

    Re: Mechanika furienu

    Citovat Původně založeno sILV3 Zobrazit příspěvky
    AWP, kačenka dať skin a dať ju na 150hit.
    Jaký význam má slovo kačenka?

    Baterky jsem zrusil. Misto baterek je kempmetr ktery navic kontroluje, zda nejste moc blizko ct. Cim vic ct u sebe mate, tim rychleji vam klesa adrenalin (misto energie).
    Za furiena si muzete menit modely nozu za klasicky nebo novy stiknutim baterky (F).
    Furieni uz nejsou pri behu videt ani s wh (za zdi).
    Pridal jsem par map.

  2. #317
    Banned
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    pha
    Příspěvky
    733

    Re: Mechanika furienu

    co třeba k furienům dát za stejnou cenu jako je SK, zbraň scout ale jen s jedním nábojem za každé kolo,ale aby byla možnost střelby v invisible režimu. Ať si hráči vyberou jakou zbraň koupit jestli sk nebo scouta. K policajtům dát jednorázově (další kolo už by to neměli) za 16000 invisible ale aby byli neviditelní jen s knifem a ten by zase neviděli furieni

  3. #318
    Zhoblovanej totem Avatar uživatele apach29
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Havířov
    Příspěvky
    1,933

    Re: Mechanika furienu

    kotle prosim te, vrat ty zmeny na Furienu zpet. Dej tam zase baterky, takhle je to hodne na hovno. Furienum staci jen zakempit a pockat na AF, kterej kolem projde. Navic ten antikemp pro AF je hodne spatne nastavenej, jen se zastavis na 2-3 sec a uz te to slapuje. Moc te prosim, vrat to zpet, jak to bylo. Diky

  4. #319
    Pokročilý člen Avatar uživatele Mr. Spoon
    Datum registrace
    Feb 2011
    Umístění
    Olomouc
    Příspěvky
    123

    Re: Mechanika furienu

    Mně osobně to celkem vyhovuje za AF.. Nemusí se hledat baterky k dobití HP.. Spíš nějak upravit ten adrenalin kvůli spoluhráčům.

    E: Blbost, co jsem to napsal :D

  5. #320

    Re: Mechanika furienu

    za AF je to lepsie. nemusim vyhladavat baterie a ked nahodou nejaku najdem, tak mu ju spoluhrac vyfukne. ten adrenalin je lepsi sposob prezitia nez hladat baterky po mape.

  6. #321
    Nováček Avatar uživatele DiaJee
    Datum registrace
    Jul 2011
    Umístění
    Prague 8
    Příspěvky
    58

    Re: Mechanika furienu

    a ty mapy uplně to hraje do karet Furienum, blue5 uplně uzké průchody a nebo třeba dust2_2009 tam všichni furieni vylezou na textury a obejdou si AT.

  7. #322
    Kotel
    Guest

    Re: Mechanika furienu

    Citovat Původně založeno apach29 Zobrazit příspěvky
    Furienum staci jen zakempit a pockat na AF, kterej kolem projde.
    Doted se hralo tak, ze vsichni furieni vybijeli af na spawnu? To si asi moc nezahrali.
    Nez sem neco napisete, odehrajte par kol a urcete pro a proti. Oproti baterkam nevidim zadne proti. Af musi behat tzn. nekempi, nemuzou byt dlouho blizko spoluhracu tzn. vyhoda pro furieny (na to jste si tu stezovali), nemusi sbirat baterky a hlidat si energii tzn. vyhoda pro af, hra je dynamictejsi, muzu rychle pridat jakoukoliv mapu.
    Kdyby me to napadlo, udelal bych to uz driv.

  8. #323
    Banned
    Datum registrace
    Aug 2011
    Příspěvky
    173

    Re: Mechanika furienu

    Co ja vem podla mna je to take na nic furienov nech nehealovat ale budu na baterky.

  9. #324

    Re: Mechanika furienu

    to ne. par AF sa budu stale potulovat kolem baterek a AF by mali vyhodu. ja by som navrhol si HP kupovat v /shope alebo dat na spawn Furienov taky block ktory pridava HP.
    Spoiler Spoiler:

  10. #325
    Banned
    Datum registrace
    Aug 2011
    Příspěvky
    173

    Re: Mechanika furienu

    Alebo nech maju aj furieni adrenalin ako AF. Mohlo by to byt pohode ci ???

  11. #326
    Banned
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    pha
    Příspěvky
    733

    Re: Mechanika furienu

    omfg (jeden hráč si stěžuje na dobíjení hp u af a druhej na dobíjení hp u furienů) Teď zase mají furieni dost velkou nevýhodu, že se jim nedobíjí hp. Když hráči nechtějí aby si dobíjelo hp furienům, tak bych to zakázal i u af,ať to je fairplay. Ale adrenalin bych tam nechal,když teda nechtěj baterky. Mě nevadilo předtím nic ztoho až teď mi vadí to nedobíjení hp u furienů

    EDIT: jak psal apach, tak předtím to bylo zábavnější a svižnější. Baterky mě nevadili,ikdyž jsem hrál za af, to spíš bylo lepší předtím. Když teda hráči řekli, že je štve, když jim někdo sebere baterku, tak bych urychlil aby se tam ta baterka obejvila rychleji
    Naposledy upraveno 1488.6; 12-08-11 v 09:43.

  12. #327

    Re: Mechanika furienu

    me to bavi vic ted ale dal bych nazpatek to dobijeni hp u furienu s tim adrenalinem je to dobre protoze to probihas a mas skoro doopravdy adrenalin odkud vyleze furien a vic si zahrajes a ne ze budes furt jenom kempit na spawmech atd.

  13. #328
    Kotel
    Guest

    Re: Mechanika furienu

    Furienum se ma dobijet hp, ze to nejde je bug, opravim to co nejdriv. Bez toho nemuzou vickrat utocit. Naopak u af je to motivace nekempit.

  14. #329
    knoxi
    Guest

    Re: Mechanika furienu

    Hlavní je dobře nastavit anti camp protože 75% furienu stále kempí a potom těch zbylých 25% má pozabíjet třeba 14 ct.

  15. #330
    Kotel
    Guest

    Re: Mechanika furienu

    Proto jich ma byt vzdy vic nez ct.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat témata
  • Nemůžete odpovídat
  • Nemůžete přidávat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •