Zobrazit výsledky od 1 do 15 z 38

Téma: Knife config by Insanity.

Threaded View

  1. #19
    Profesionální člen
    Datum registrace
    Aug 2011
    Příspěvky
    251

    *VIP*

    Re: Knife config by Insanity.

    Citovat Původně založeno Grakon2702 Zobrazit příspěvky
    Kdybys to četl, tak bys věděl, že příkaz cl_lc je právě defaultně na hodnotě jedna a že s jeho změnou na nulu (tj. vypnutím lag kompenzace) docílíš právě možnosti zneužití souvislostí spojených s odezvou mezi klientem a serverem. Na metry bych se zde vůbec nedíval, protože to tu udává nesmyslné hodnoty. Podle developerského webu od Valve se šestnáct herních jednotek vzdálenosti rovná reálné vzdálenosti jedné stopy. To by znamenalo, že slashem dokážeme trefit maximálně do tří stop (0.9144 m) a stabem do dvou stop (0.6096 m). To jsou úplně jiné hodnoty, než které vidíme na serverech od Kotelny. Proto taky mnohem více oceňuji jednu z mála věcí u konkurence a to je jejich počítání reálné vzdálenosti právě na herní jednotky, což už je o něčem jiném.

    Co se týče té lag kompenzace, tak ti zde představím jeden příklad. Představ si situaci, kdy jdou na 1hp mapě dva hráči rovně (drží jenom w) naproti sobě a jeden z nich má vypnutou lag kompenzaci a ping dejme tomu 30. Dále předpokládejme, že hráč s cl_lc 0 zabíjí průměrně slashem ve vzdálenosti 41 jednotek. S vypnutou lag kompenzací by mohl seknout o 15 milisekund dříve před dosažením "své sekací vzdálenosti". Kdyby toho dokázal využít, tak by podle propočtů sekal průměrně ve vzdálenosti o 3,75 jednotek větší. A teď mi prosím ukaž člověka, který dokáže této výhody využít a zlepšit si reakce natolik, aby byl schopen reagovat o 15 milisekund dřív.

    To, že se ti občas povede kousek, kdy někoho hitneš stabem dejme tomu podle serveru ze tří metrů, tak je to způsobené lagama spojenýma s náhlým vyšším pingem. Všichni známe lagery, kteří zůstanou zaseknutí na místě a pak se najednou přesunou o velký kus dál. Díky těmto hráčům spatříš na knifu hezké hodnoty, které mohu být i víc jak 5 metrů. Stává se mi občas to samé.
    Odjakživa vím že je to nastavené defaultne na 1 a jako hráč knize módu ti mohu doporučit pouze a jen 0 a to proto aby se nejen tobě ale i ostatním hrálo dobře. Důvod je jednoduchý seknes hráče tam kde stojí a ne kde stal před sekundou, proto dochází k tomu, že si hráč stěžuje na vzdálenost kterou dotyčný sekl. Taktéž vím že server hodnoty přesně neukazuje, kdyby to totiž měl přepočítat přesně tak by to bylo více než 3 metry. A tvůj příklad na Rush je chybný, a víš proč, protože hráči se při pohybu hýbe i hitbox který je vždy při rushi za postavou takže pokud budeš mít lc 1 a půjdeš Rush proti hráči co má lc 0 tak buď nestihnes seknout a nebo missnes z blízký a nebo s trochou štěstí hráče zabijes. Hráči co má cl_ lc 0 se nikdy nestane že by missl pokud je dostatečně blízko na hit, zatímco ti ostatní většinou missnou.
    Pokud tam je nějaká blbost tak se omlouvám píši z mobilu.

    E: špatně jsem si přečetl tvůj příklad takže oprava. s lc 0 neseknes hráče o nic dřív seknes ho akorát právě tam kde stojí a ne kde stál a to je potom to o co se v tom módu jedna. Lepsi je ten kdo je rychlejší ne kdo spoléhá na to že zabije hráče který stál před minutou někde.

    E2: a ty kousky co máš namysli, ti hráči co byli vyfocení dostávali pokaždé velký distanc, to nebyla náhoda a ping měli stabilních 30ms, žádné lagy které popisuješ. Jen vím kdy seknout s cl_lc 1 do prázdna abych ho hitl. S cl_lc 0 bych missl pokaždé kdybych se pokusil o něco podobného.
    Naposledy upraveno Majkulka; 24-08-18 v 07:32.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat témata
  • Nemůžete odpovídat
  • Nemůžete přidávat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •