Strana 8 z 27 PrvníPrvní ... 67891018 ... PosledníPoslední
Zobrazit výsledky od 106 do 120 z 397

Téma: Mechanika furienu

  1. #106
    Expert člen
    Datum registrace
    Nov 2010
    Příspěvky
    482

    Re: Mechanika furienu

    to byla ironie :D s tou speed si mapu proběhneš skrz na skrz za 5 sekund a s těma jumpama si vyskáčeš na místa kam se normálně nedostaneš, a tam když plantneš bombu tak antiF nedefusnou..

  2. #107
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu

    Defusnou.
    K těm baterkám bych dal možnost, že je mohou vzít i furieni, ale to jen v případě, že budou zranění, tak by se jimi uzdravili a trošku to znepříjemnili antiF.
    Ještě by to chtělo něco, aby antiF furt nechodili spolu, pak mají obrovskou šanci přežít.

  3. #108
    Stálý Maniak Avatar uživatele grEy
    Datum registrace
    Oct 2010
    Umístění
    BA Ružinov
    Příspěvky
    2,886

    Re: Mechanika furienu

    Predtym nez napisete nejaky navrh 10x si to rozmyslite, pretoze tu je dost navrhov zbytocnych a prist na to, ze su zbytocne vie aj 3 rocne decko. Nechapem naco je to spravene na styl deathmatchu. Aby 12 rocne deti ktore nevedia taktizovat nezabili hned po 3 sekundach? Respektive aby sa respawnli, ked ich zabiju? Dalej neviem, preco nejsu T furt furieni a CT furt antifurieni - niekoho to napriklad bavi byt len antifurienom. Normalne by som to nechal tak, ze T furt furieni, CT furt anti-furieni a rodenie normalne na spawnoch..

  4. #109
    Ex-admin Avatar uživatele Syrius.
    Datum registrace
    Oct 2010
    Umístění
    Bratislava - Ružinov
    Příspěvky
    639

    Re: Mechanika furienu

    Keď mám pravdu povedať, na štýl DM ma to nebaví. Najprv to bola pecka a mohlo by to ostať tak.

  5. #110
    Kotel
    Guest

    Re: Mechanika furienu

    Tak jsem zrusil dm a zmenu tymu. Vsichni jsou proti, protoze chteji hrat za druhou stranu, ale nemuzou...

  6. #111
    Stálý Maniak Avatar uživatele grEy
    Datum registrace
    Oct 2010
    Umístění
    BA Ružinov
    Příspěvky
    2,886

    Re: Mechanika furienu

    Nechapem. Kazdy chce hrat za furiena? Alebo?..

  7. #112
    Banned
    Datum registrace
    Nov 2010
    Příspěvky
    1,403

    Re: Mechanika furienu

    Rekl bych, ze spis za antifuriena... Furieni nevyhravaj tak casto

  8. #113
    Kotel
    Guest

    Re: Mechanika furienu

    Zalezi na mape.
    Nakupovat lze pres shopmenu jako ve warcraftu.
    Kdyz za furiena zmacknete klavesu pro sprajovani, tak si zmenit gravitaci.

  9. #114
    Stálý Maniak Avatar uživatele grEy
    Datum registrace
    Oct 2010
    Umístění
    BA Ružinov
    Příspěvky
    2,886

    Re: Mechanika furienu

    A ked tam mam nieco nabindovane? Vadi to?

  10. #115
    Expert člen
    Datum registrace
    Nov 2010
    Příspěvky
    482

    Re: Mechanika furienu

    normalni spawny, jsem pro..

  11. #116
    Kotel
    Guest

    Re: Mechanika furienu

    Vypada to stabilne. Vic se v tom vrtat zatim nebudu.

  12. #117
    Ex-admin Avatar uživatele sILV3
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Ružomberok
    Příspěvky
    407

    Re: Mechanika furienu

    Veď ale o to ide, aby furieni mohli využiť svoju neviditeľnosť a T mali nejakú úlohu, aby nekempili. Potom by aspoň admin mal dôvod takého hráča vyhodiť zo servera. Alebo ešte ďalšia varianta campmeter.Furienom by som dal nejaký špeciál skin a doplnil by som zbraň AWP O:-). A pre furiena dať HEčko, ktoré by pôsobilo na 2sek. ako stun (zastavilo by hráča), ktoré by sa zakúpilo v shope + aj defusky, ale tie tam už boli.

    To teda znamená že:
    Furieni - museli by strážiť plant, aby mali šancu vyhrať. Musia zabiť všetkých antifurienov.
    Anti-furieni - nekempili by, musia plantnúť a následne ustrážiť bombu, poprípade vyvraždiť všetkých furienov. Ak vyhrajú, stanú sa furienom.

  13. #118
    Kotel
    Guest

    Re: Mechanika furienu

    Problem bomby je ten, ze furieni nemaji sanci ji zneskodnit, kdyz ji bude nekdo hlidat. Oni musi kempit a cekat, dokud nekdo neprojde kolem nich, aby ho mohli dat zezadu. Na serverech s bombou musi admini hlidat, jestli ct nekempi bombu, plant nebo spawn. To se vyresilo odstranenim bomby a pridanim baterii. Antifurieni nemuzou chodit spolu, protoze musi doplnovat energii. Tim se rozdeli a davaji sanci furienum. Jakykoliv jiny cil mapy zpusobuje totalni kemp a problemy. Nejvetsi problem je ted, kdyz zbyde jeden furien proti nekolika ct a kempi do konce mapy. To uz nejak poresim.
    Furienum jsem chtel dat nekolik skinu, ale pri pohledu na vetsi skupinku brutalne snizujou fps a pak vsem skacou pingy pres 100. Budou to mit asi jen vip.
    Furieni ted musi zabit antifurieny, jinak prohrajou a umrou.

  14. #119
    Ex-admin Avatar uživatele sILV3
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Ružomberok
    Příspěvky
    407

    Re: Mechanika furienu

    V predošlom komentári som písal, že by batérie ostali a pridala by sa bomba. Ale zrejme máš pravdu, ešte som nehral na serveri vtedy, keď bol odstránený DM a ostali len batérie.

  15. #120
    Ex-admin Avatar uživatele sILV3
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Ružomberok
    Příspěvky
    407

    Re: Mechanika furienu

    Citovat Původně založeno Kotel Zobrazit příspěvky
    Nejvetsi problem je ted, kdyz zbyde jeden furien proti nekolika ct a kempi do konce mapy. To uz nejak poresim. --- Furieni ted musi zabit antifurieny, jinak prohrajou a umrou.
    Neprotirečia si náhodou tieto dve vety? Tak Kto musí vyhrať, aby bol furienom?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat témata
  • Nemůžete odpovídat
  • Nemůžete přidávat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •