Strana 19 z 27 PrvníPrvní ... 91718192021 ... PosledníPoslední
Zobrazit výsledky od 271 do 285 z 397

Téma: Mechanika furienu

  1. #271
    Banned
    Datum registrace
    Sep 2010
    Příspěvky
    682

    Re: Mechanika furienu

    Souhlasim s Apachem. po zruseni prehazovani tymu, se vsichni fakani nagrnuli k furienum a bylo to 4antif vs 12F.... potom se par rozumnych hracu prehodilo k antif po otm, co jsem napsal do chatu.

  2. #272
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu

    Já se pomůžu antiF aniž by někdo psal. Dal bych max 9 antiF a max 13 furienů. S vip sloty by se to zvýšilo o dva.

  3. #273

    Re: Mechanika furienu

    prehazovanie timov je pre niekoho dobra a pre niekoho zla. treba to tak nastavit aby ti co chu sa prehodia a ti co nechcu sa neprehodia napr: Je čas prehadzovani timov, chcete se prehodit? 1.) - ANO 2.) - buduce kolo 3.) - NE
    Spoiler Spoiler:

  4. #274
    Stálý Maniak Avatar uživatele grEy
    Datum registrace
    Oct 2010
    Umístění
    BA Ružinov
    Příspěvky
    2,886

    Re: Mechanika furienu

    Citovat Původně založeno Larodar56 Zobrazit příspěvky
    Někteří hráči by chtěli zůstat v týmu kde jsou, aspoň prohazování, které by bylo takto: Anti-furien, který zabije nejvíc furienů se v dalším kole prohodí s nejhorším furienem.
    To je blbost. Uz teraz nedokazu anti-furieni vyhrat ani jedno kolo a ked sa kazde kolo presunie najlepsi anti-furien z teamu, tak si predstav, co nastane. Presne naopak by som to spravil.

  5. #275
    Mirvanek
    Guest

    Re: Mechanika furienu

    vypnite to prehazovani je to na nic , pak nema cenu kupovat super nuz , walhang , zbrane a atd , a bavi me to jen za furiena ...

  6. #276

    Re: Mechanika furienu

    ale to je jedno hh
    Spoiler Spoiler:

  7. #277
    Zhoblovanej totem Avatar uživatele apach29
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Havířov
    Příspěvky
    1,933

    Re: Mechanika furienu

    Citovat Původně založeno Mirvanek Zobrazit příspěvky
    vypnite to prehazovani je to na nic , pak nema cenu kupovat super nuz , walhang , zbrane a atd , a bavi me to jen za furiena ...
    Jenze nejsi na tom serveru sam.

  8. #278
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu

    Ale s tímhle má pravdu, že když ubydou 3 kola a už mám našetřeno na super nůž, pak mě to přehodí. Leda, že by ten nůž zůstal kdybych byl podruhé furien.

  9. #279
    Mirvanek
    Guest

    Re: Mechanika furienu

    no aspon to

  10. #280

    Cool Re: Mechanika furienu

    teraz co bola mapa bol jeden tim lamerov (T) a druhy tim skillerov a luckerov (CT). CT stale vyhravali ale potom ked sme sa prehodili a vysli zo spawnu, neubehlo ani 30 sekund a hned boli mrtvi.. a tam bol taki jeden lamer ze sa nas opital ze ako ziska superknife. som mu poradil ze nech napise do konzole "bind w kill" spravil to a polovica lamerov bola mrtva :D potom sa stazovali ze im to umiera. som im poradil nech daju do konzole "bind m exit" a nech stlacia "m". stlacili to a viac som ich nevidel :D
    Naposledy upraveno killer-savage; 26-06-11 v 17:12.
    Spoiler Spoiler:

  11. #281

    Re: Mechanika furienu

    dar od prirody :D
    Spoiler Spoiler:

  12. #282
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu

    Tak jsem zjistil, že furieni jdou za svým vůdcem. :D Jinak bych to nemohl vyjádřit. Prostě jdu s plnou výbavou, tzn.:super nůž, no slowdown, 200 AP a vraždím nepřátelé, někteří mi s tím pomůžou, ale jakmile chcípnu, tak čekáme do konce kola. Prostě to chce, aby byl aspoň jeden dobrý furien. Dám příklad z dneška na dust4ever, byli jsme antiF a po přehozu jsme začali řádit, ti předchozí furieni nic moc. U anti-furienů snad není ani potřeba dobrý hráč. Taky by to chtělo udělat něco s tím přehozem, protože když je celou dobu jedna skupina furieni a my jsme jen poslední dvě kola, tak to není moc fér. Navýšit čas na mapu by bylo lepší. Spíše by bylo lepší kdyby si mohli hráči čas určit jako je to na jumpu. Ovšem čas by byl do 40 min., víc už by bylo moc. Ještě dotaz, jsou nějaké výhody pro VIP hráče, krom skinů?

  13. #283
    Expert člen
    Datum registrace
    Nov 2010
    Příspěvky
    482

    Re: Mechanika furienu

    U antifuerinů je potřeba bejt dobrej hráč taky..

    Už sem si myslel že všechno fachá jak má.. jediný co by bylo třeba opravit je balance počtu F a AF.. dost často, nevim jak se k tomu dostanem, se stává že je 14 furienů a 8 AF.. nebo je to snad normální? ..

  14. #284
    Stálý Maniak Avatar uživatele Larodar56
    Datum registrace
    Sep 2010
    Umístění
    Česká Republika, Praha
    Příspěvky
    2,011

    Re: Mechanika furienu

    Některým anti-furienům chybí pozornost a opatrnost. Není to tím, že by tam nebyl nějaký dobrý hráč. I já se někdy zamyslím a jsem neopatrný.

  15. #285

    Re: Mechanika furienu

    neslo by to tak ze ked AF zabije furiena, tak sa za 2sek. respawne? alebo ze by si kupil zivot ako to je aj na deathrun?
    Spoiler Spoiler:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat témata
  • Nemůžete odpovídat
  • Nemůžete přidávat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •