aha za to že tě to portne pryč zřejmě zodpovídá plugin na jump mod. Tak to vynecháme.
Smart edit entity vypneš tak že v jejím properties, vedle výběru entit je kolonka ''smartedit''. Tam můžeš přidat novou položku když klikneš na tlačítko ''add''. Objeví se ti nové okno, s ''Key'' a ''value'' kde key značí konkrétní parametr a value jeho hodnotu. U multi_manageru/multi_source se do key píšou jména entit a do value čas v sekundách kdy se daná entita spustí. U info_texlights značí key jméno textůry a value hodnotu osvětlení v barvách RGB. Takže když napíšeš do key ''WHITE'' a do value ''255 255 255 0'' tak bude textůra s názvem WHITE svítit čistě bíle ale nepůjde vidět protože brightness ( poslední číslo ve value ) je 0. To znamená že první 3 trojčíslí ovládají barvu vydávaného světla a 4. poslední ovlivňují jas