dobrý den vytvořil sem novou mapu....
zde je na ní odkaz:
https://img.tpx.cz/uploads/bhop_simplemap.rar
snad se vám bude líbít... testoval sem to a neměla by se sekat....
dobrý den vytvořil sem novou mapu....
zde je na ní odkaz:
https://img.tpx.cz/uploads/bhop_simplemap.rar
snad se vám bude líbít... testoval sem to a neměla by se sekat....
Naposledy upraveno jozoo; 21-03-21 v 21:06. Důvod: chyba v souboru...
Hmm očekávat že si jí hráči na pc sami zkompilují mi příjde trochu absurdní, takže jestli chceš nějaké hodnocení tak zde dodej i aktuální mapu ( bsp soubor )
"You turned the page. I burned the book."
udělám ti zde menší hodnocení. Nemáš onullované strany brushů, které nejsou vidět. To je velké mínus, protože to má velký vliv na optimalizaci mapy ( engine hry ti vykresluje i ty strany mapy, které vidět nejsou aniž by vůbec měl potřebu ). Nicméně wpolly se zdržuje převažně na 400 jednotkách tudíž bych tento bod přehlídnul. Určitě bych omezil zbytečný počet ''light'' entit a pohrál bych si raději s nastavením entity ''info_texlights''. Dále není třeba používát spawny typu info_vip_start. + zadních 5 ct spawnpointů máš přilepené na zemi. Ty je třeba trochu zvednout
Když by jsi v ní vypnul smart edit a nastavil novou položku s názvem a parametry ''128graydev 255 255 255 2000'' a pak druhou s názvem a parametry ''128orangedev1 255 255 255 2000'' tak můžeš všechny tyto entity vymazat a světlo bude vycházet přímo z textůr té šedé a oranžové stěny pod brightness o 2000 jednotek jasně bílého světla. To je pouze rada jak si udržet pořádek v editoru a zachovat větší ''reálnost'' mapy.
Další mě napadají nevycentrované textůry. Nevím v jaké škále máš nastavené jednotlivé textůry, ale v tomto bodě by to chtělo upravit aby to nebilo tolik do očí. Stejně tak nádpisy START a STOP nějak vycentrovat ( nádpis STOP je nacpán pod koncovým tlačítkem odpočtu času )
Osobně nejsem fanda brushů které se po dotyku zasunou do země ( omezuje to ostatní hráče a jejich časy ), to by mohl být, ale subjektní dojem.
A zpravidla si hlídej jestli jsi nebo nejsi s brushi a entitami na gridu. Vyvaruješ se tak mnoha komplikacím, které by mohly nastat u rozsáhlejších projektů.
Po odzkoušení, kdybych jí měl hodnotit body od 0 ( hodně špatná ) do 10 ( výborná ) tak se dostaneš na nějakých 6 bodů neboť se zdá být funkční a většina věcí je hlavně designového původu. :)
Have a good day.
-Algo
Naposledy upraveno Algorythm; 22-03-21 v 13:54.
"You turned the page. I burned the book."
děkují za recenzi.. a rady/tipy do přišti mapy určitě využiji... a 6 body z 10 to sem nečekal.. sem rád že se ty taky libí dev. textury :D
taky ti přejí hezký den.. :) :D
E: a to že nejsi fanda posouvajících bloku dolu tak to chápu ale jak to mám udělat aby se teleportovali hráči z toho bloku tam kám chci jak je na bhop serverech....
zkoušel sem to udělat jako normální teleport ale nefungovalo to a toto my zbylo aby to bylo jako bhop block chápeš?.. :D promiň nevím jak to mám jinak vysvětlit :D...
Naposledy upraveno jozoo; 22-03-21 v 17:44.
aha za to že tě to portne pryč zřejmě zodpovídá plugin na jump mod. Tak to vynecháme.
Smart edit entity vypneš tak že v jejím properties, vedle výběru entit je kolonka ''smartedit''. Tam můžeš přidat novou položku když klikneš na tlačítko ''add''. Objeví se ti nové okno, s ''Key'' a ''value'' kde key značí konkrétní parametr a value jeho hodnotu. U multi_manageru/multi_source se do key píšou jména entit a do value čas v sekundách kdy se daná entita spustí. U info_texlights značí key jméno textůry a value hodnotu osvětlení v barvách RGB. Takže když napíšeš do key ''WHITE'' a do value ''255 255 255 0'' tak bude textůra s názvem WHITE svítit čistě bíle ale nepůjde vidět protože brightness ( poslední číslo ve value ) je 0. To znamená že první 3 trojčíslí ovládají barvu vydávaného světla a 4. poslední ovlivňují jas
"You turned the page. I burned the book."
ještě něco :D když sem začal mapovat tak textura null začala blbnot když zapnu mapu pořad se to načita... tady je log z kominovaní mapy...
Command line: "C:\Counter-Strike 1.6\hammer2\tools\hlvis.exe" -full C:\Users\all\Desktop\test\do
Arguments: -full C:\Users\all\Desktop\test\do -low
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Users\all\Desktop\test\do.log for the cause.
----- END hlvis -----
stači mi jenom řict jak to mám jinak odnullovat ti časti co nejdou vidět.. :D
Posli sem cely vypis, ne jen vysledky kompilace hlvis
"You turned the page. I burned the book."
dobře zde: je i mapu zasilam pro jistotu.. :D :
https://img.tpx.cz/uploads/mapa......rar
Naposledy upraveno jozoo; 23-03-21 v 17:11. Důvod: smazal sem ten text a dal sem ho do raru..
Zrovna si jdu dat neco do nosu, ale vidim hned z fleku ze mas na mape diru. Pokus se ji odstranit, kdybys nevedel co a jak tak se neboj ozvat
"You turned the page. I burned the book."
mám tu problém já v tom hammru nevidím diru...
zde dodávám i novy .rar kde je i .rmf .... já tam v tom hammeru litam a nevídím diru a není tam ani entita která by přesahovala přič... nebo do textury...
https://img.tpx.cz/uploads/mapa........edit.rar
Naposledy upraveno jozoo; 23-03-21 v 17:27.
Tvou mapu jsem prohlédl v bspvieweru a problém byl vidět už zde. Pošleš mi zde prosím zdrojovou dokumentaci .rmf? Rád bych se přesvědčil zda-li je to opravdu ono.
"You turned the page. I burned the book."
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)